فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

ناجا ماموریت های خود را در خصوص آلودگی هوا انجام داده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: ما با همکاری شهرداری تهران و مردم ناوگان حمل و نقل عمومی را در تهران تغییر داده و ناجا ماموریت های خود را در خصوص آلودگی هوا انجام داده است.
کد خبر: ۳۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ - 06January 2015

ناجا ماموریت های خود را در خصوص آلودگی هوا انجام داده است

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " سردار حسین ساجدی نیا در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سرگرد شهید محمد جلال کاشانی اظهار داشت: از مجموعه سازمان محیط زیست به دلیل برپایی مراسم بزرگداشت این شهید نیروی انتظامی که در پارک پردیسان که برای حفظ نظم فعالیت می کرد قدردانی می کنیم.

ساجدی نیا ادامه داد: در رابطه با معاینه فنی خودروها همکاری های مستمری را با شهرداری تهران داشته ایم و اقدامات قانونی را در جهت برخود با متخلفین در دستور کار قرار داده ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در بحث آلودگی هوا با توجه به تراکم و کمبود میزان بارندگی مشکلاتی را به ویژه برای کودکان و افراد کهن سال داشته ایم اما نیروی انتظامی ماموریت های خود را در این خصوص به صورت کامل انجام داده و خواهد داد.

وی تاکید کرد: ما با همکاری شهرداری تهران و مردم ناوگان حمل و نقل عمومی را در تهران تغییر داده و در خصوص خودروهای سازمانی که دارای استانداردهای لازم نیستند نیز اقداماتی را صورت داده ایم تا در سایه این اقدامات شاهد کاهش آلودگی در سطح شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها