دبیر جایزه موسیقی انقلاب و دفاع مقدس(ققنوس) به دفاع پرس خبر داد:

۱۰۰ اثر موسیقی به جشنواره ققنوس/رویکرد ضد صهیونیستی هنرمندان در جایزه ققنوس

دبیر جایزه موسیقی انقلاب و دفاع مقدس(ققنوس) گفت: غالب آثار به موضوعات دفاع مقدس، ضد صهیونیستی امریکایی و صلح اختصاص دارد که نشان می‌دهد قابلیت ارائه در سطح بین الملل وجود دارد.
کد خبر: ۳۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴ - 08January 2015

۱۰۰ اثر موسیقی به جشنواره ققنوس/رویکرد ضد صهیونیستی هنرمندان در جایزه ققنوس

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، "جلال مشفق" دبیر نخستین جایزه موسیقی انقلاب و دفاع مقدس(ققنوس) در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به استقبال گسترده هنرمندان از جایزه موسیقی ققنوس، به  ارسال بیش ۱۰۰اثر موسیقی رسیده به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و گفت: بر خلاف پیش بینیهای دبیرخانه استقبال بسیار خوبی از جایزه موسیقی ققنوس از سوی هنرمندان شده است.

وی با اعلام پایان فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه ققنوس، اظهار کرد: با پایان زمان ارسال آثار به دبیرخانه کار داوری آثار از چند روز آینده شروع خواهد شد که سعی میشود تا پایان هفته آینده این کار را به پایان برسانیم و برگزیدگان بخشهای مختلف جشنواره را انتخاب کنیم.

دبیر اولین جایزه موسیقی انقلاب و دفاع مقدس(ققنوس) درباره برگزاری مراسم اختتامیه این جایزه نیز گفت: درباره تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه و یا همزمانی آن با جشنواره موسیقی فجر هنوز تصمیمی گرفته نشده است اما در هر صورت برنامه اختتامیه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مشفق در پاسخ به این سوال که آیا اثری از سامی یوسف به جشنواره رسیده  نیز گفت: سامی یوسف کاری برای فلسطین دارد که درباره حضور این اثر با وی صحبت کردیم اما متاسفانه به دلیل اینکه کار همراه با کلیپ نبود شرایط حضور یافتن در جشنواره را پیدا نکردند اما فکر می کنم سال آینده ایشان اثری برای جشنواره داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رویکرد غالب جایزه اشاره کرد و تصریح کرد: اتفاق خوب دیگر این جایزه رویکرد هنرمندان به سمت موضوعات ارزشی و اعتقادی بود که علیرغم اینکه هیچ صحبتی با هنرمندان درباره اولویت داشتن موضعات نداشته ایم اما غالب آثار به موضوعات دفاع مقدس، ضد صهیونیستی امریکایی، صلح سوریه و داعش اختصاص دارد.

دبیر اولین جایزه موسیقی انقلاب و دفاع مقدس(ققنوس) خاطر نشان کرد: رویکرد هنرمندان ما در این جایزه نشان دارد در موسیقی نیز قابلیت گسترش موسیقی در سطح بین الملل را داریم، امیدواریم با گرد آوری این آثار و استقبالی که هنرمندان داشته اند بتوانیم سال آینده برنامههای ویژه ای را ترتیب دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار