وحید یامین پور و مرتضی قاضی به جمع تقدیر کنندگان از آهنگران پیوستند

وحید یامین پور با تقدیم کتاب "اینجا فتنه ای رخ داده است" و مرتضی قاضی با تقدیم کتاب یادگاران «شهید مصطفی احمدی روشن» به جمع تقدیرکنندگان حاج صادق آهنگران پیوستند
کد خبر: ۳۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 08January 2015

وحید یامین پور و مرتضی قاضی به جمع تقدیر کنندگان از آهنگران پیوستند

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، در ادامه ی تقدیر های اصحاب جبهه فرهنگ و هنر انقلاب، «وحید یامین پور» و «مرتضی قاضی»به جمع تقدیرکنندگان از حاج صادق آهنگران پیوستند.
 
بر همین اساس، «وحید یامین پور» با تقدیم کتاب "اینجا فتنه ای رخ داده است" و «مرتضی قاضی» با تقدیم کتاب یادگاران «شهید مصطفی احمدی روشن» به جمع تقدیرکنندگان حاج صادق آهنگران پیوستند.
 
در ادامه می توانید متن تقدیم های ارسالی وحید یامین پور و مرتضی قاضی را مشاهده نمایید.
 
متن تقدیمی وحید یامین پور:
 
حاج صادق عزیز
 کودکان دهه شصت توامان با قصه های مادرانشان و بانواهای شورانگیز تو بالیده اند. سرنوحه هایت را از برمیکردیم، جلوی تلویزیون با تو زمزمه می کردیم و سینه می زدیم... بیست و اندی سال بعد از تو خواستم تا اعتبار و آبروی خود را برای فرونشاندن فتنه هزینه امام و انقلاب کنی، با تواضع پذیرفتی... هیچ وقت در رسانه ها حرف سیاسی نزده بودی ولی آن شب کلام گرم و صادقانه ات دلها را آرام کرد... آنچنان که صدها استدلال نتوانست چنین کند.
کتاب "اینجا فتنه ای رخ داده است" که بخشی از آن، سند بیان متقن و پرصلابت تو در دفاع از حریم انقلاب و ولایت است؛ تقدیم به تو
 با امتنان
 وحید یامین پور
 دی ماه 93
 
متن تقدیمی مرتضی قاضی:
 
بسمه تعالی
 جنگ تمام شد، اما جهاد پایانی ندارد.
مصطفی احمدی روشن هنوز پسربچه بود که جنگ تمام شد، اما عشق مردان جنگ ردی در زندگیاش گذاشت سرخ؛ از جنس پایداری. مصطفی شهید نسل سوم انقلاب بود در جهاد پایانناپذیر این ملت.
کتاب یادگاران «شهید مصطفی احمدی روشن» را که در آستانه چاپ دهم قرار دارد، تقدیم می کنم به یادگار جنگ و جهاد هشت ساله ملت ایران؛ حاج صادق آهنگران.
مرتضی قاضی
 

 پیش از این 21 نفر دیگر از فعالان و هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب شامل آقایان سید ناصر حسینی پور، محمدحسین نیرومند، علی محمد مودب، محمدمهدی سیار، بهزاد پروین قدس، نعمت اله سعیدی، ابراهیم فیاض، اسفندیار قره باغی، فرج الله سلحشور، پرویز شیخ طادی، جواد اردکانی، حجت الاسلام محمد رضا زائری، علیرضا قزوه، رضا اسماعیلی، هوشنگ توکلی، انسیه شاه حسینی، استاد رضا موید، محمد سرور رجایی، حسین قرایی، محمد مهدی خالقی و قربانعلی طاهرفر نیز برخی از آثارشان را تقدیم کرده بودند. تقدیر از حاج صادق آهنگران طی مراسمی در اختتامیه جشنواره فیلم عمار که در تاریخ 19 دی ماه از ساعت 18:30 در سینما فلسطین برگزار می شود، صورت خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار