سردار سلیمانی خبر داد:

امکان بازدید مسافران نوروزی از راهیان نور دریایی

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در سفر به استان بوشهر با بیان اینکه امسال استقبال بسیار خوبی از طرح کاروان راهیان نور دریایی شده از امکان بازدید مسافران نوروزی از جزیره خارک خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ - 09January 2015

امکان بازدید مسافران نوروزی از راهیان نور دریایی

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار یعقوب سلیمانی در سفر به استان بوشهر، از اردوگاه شهدای خلیج فارس این استان و همچنین اردوگاه امام علی(ع) خارک بازدید کرد

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج اظهار داشت: شهید آتش، شهید دریا، شهید خشکی از ویژگی های جزیره خارک است.جزیره خارک در طول دو هزار و 888 روز جنگ تحمیلی 2 هزار و 834 بار مورد حمله بمبهای رژیم بعثی قرار گرفت، اما با دلیری مردم و کارکنان صنعت نفت صادرات نفت از این جزیره حتی یک روز هم قطع نشد

این مسئول تصریح کرد: دیدن مناطقی از جزیره خارک که در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت و دلاوری رزمندگان بوده خالی از لطف نیست و این مهم در قالب طرح راهیان نور عملی شده است. امسال استقبال بسیار خوبی از طرح کاروان راهیان نور دریایی شده و با تدابیر اندیشیده شده مسافران نوروزی از این جزیره که نماد مقاومت بوده دیدن میکنند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: در جزیره خارگ که به عنوان نماد مقاومت در سطح کشور شناخته میشود، کاروان راهیان نور دریایی از نمایشگاه مقاومت خارگ در دوران دفاع مقدس، کشتی سوخته، شهدا گمنام، اسکله تی و مقبره امیرمحمد حنفی بازدید به عمل میآورند.

وی افزود: استان بوشهر در دفاع مقدس در عملیاتهای نیروی دریایی اعم از اسکورت کشتی تجاری در پدافند از جزایر و سواحل و عملیاتهای مقابله به مثل، حماسههای بزرگی را خلق کردند.

سردار سلیمانی در پایان تاکید کرد: نخستین برخورد با حضور بیگانگان در خلیجفارس توسط رزمندگان نیروی دریایی و سپاه در دوران جنگ تحمیلی رقم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار