آیت‌الله اراکی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

امروز بیش از همه چیز دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمین تلاش می‌کنند

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: اگر کسی در راه اختلاف گام برداشت اگر هیأتی هم باشد نیروی دشمن است.
کد خبر: ۳۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ - 09January 2015

امروز بیش از همه چیز دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمین تلاش می‌کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه این هفته در مصلی تهران اظهار داشت: امروز آنچه بیش از گذشته دشمنان اسلام نسبت به آن تلاش می کنند ایجاد تفرقه بین مسلمین است.

حجتالاسلام اراکی با اشاره به اینکه امروز دشمن احساس کرده است با پیروزی و اوج گیری انقلاب اسلامی و مقاومت مردم ایران در مقابل استکبار جهانی قدرتی در حال شکل گیری است گفت: این قدرت، قدرت جهانی اسلام است و دشمن می داند که اگر مسلمین دست در دست هم دهند به قدرت او دنیا تبدیل می شوند.

وی افزود: اگر دل ها در جامعه اسلامی به هم گره بخورد قدرت از آن آنها می شود؛ سال هاست دشمنان با نقشه عمیق تلاش می کند تا با ایجاد گروه هایی در جامعه اسلامی به نام شیعه و سنی سعی کنند سنی و شیعه را به جان هم بیاندازند و می گویند موجودیت شما در گروه نابودی دیگری است تا این گروه ها را به جان هم بیاندازند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب با اشاره به اینکه دشمنان در همه جا فتنه ایجاد می کنند تا جلوی جامعه واحد اسلامی را بگیرند اظهار داشت: امروز خواب بودن و غافل بودن جایز نیست، امروز همه چیز روشن است؛ دشمن هم فتنه گران به نام شیعه را پشتیبانی میکند و هم فتنه گران سنی را.

وی ادامه داد: هیأتی ها و مسجدی ها باید مراقب باشند که وارد بازی دشمن نشوند، آنها می خواهند که اربعین، حج و کربلا و ... ما را باهم متحد نکند.

حجتالاسلام اراکی با اشاره به اینکه گروه های شیعه و سنی وابسته به دشمن چند ویژگی دارند گفت: اولین ویژگی این است که حرفی بزنند تا گروه دیگر را به جان دیگری بیاندازند، همه ما حج می رویم، قبله ما یکی است و پیامبر ما یکی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها