روحانی در محضر رهبر معظم انقلاب:

ایران حامی ملت‌هایی است که علیه تروریسم، ایستادگی می‌کنند

رئیس‌جمهور پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با علمای شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: جمهوری اسلامی همچون همیشه حامی همه ملت‌هایی است که بر علیه تروریسم، قیام و ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰ - 09January 2015

ایران حامی ملت‌هایی است که علیه تروریسم، ایستادگی می‌کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با علمای شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت: پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، رئیس جمهور با تبریک میلاد مبارک نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، گفت: امروز دنیای اسلام بیش از هر زمانی به سیره پیامبر (ص) و مهربانی و رحمت و گذشت و قانونگرایی و وحدت نیازمند است.
حجتالاسلام روحانی افزود: آنها که به ناروا به نام جهاد و دین و اسلام به آدمکشی و خشونت و افراط میپردازند، چه بخواهند و چه نخواهند در مسیر اسلامهراسی و اسلامستیزی قدم گذاشتهاند.

رییسجمهور با بیان اینکه خشونت و تروریسم چه در کشورهای منطقه و چه در اروپا و آمریکا محکوم است افزود: بسیار خرسندیم که مردم مسلمان منطقه از عراق و سوریه و لبنان و فلسطین گرفته تا پاکستان و افغانستان در برابر افراط و خشونت و تروریسم ایستادگی می کنند و هر روز پیروزیهای نو بدست می آورند.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی همچون همیشه حامی همه ملت هایی است که بر علیه تروریسم، قیام و ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها