مجتهدزاده:

هر کار فرهنگی در کنار خود پیوست فرهنگی دفاع مقدس را می‌طلبد

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان گفت: برای تثبیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید لایحه‌ای تصویب شود که در کنار هر کار فرهنگی پیوست فرهنگی دفاع مقدس داشته باشیم.
کد خبر: ۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ - 10January 2015

هر کار فرهنگی در کنار خود پیوست فرهنگی دفاع مقدس را می‌طلبد

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سلسله نشست های هم اندیشی سازمان با دستگاه های اجرایی  اظهار داشت: برای تثبیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید لایحه ای تصویب شود که  در کنار هر کار فرهنگی پیوست فرهنگی دفاع مقدس داشته باشیم.

مجتهدزاده خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن و ترویج مولفه های دوران دفاع مقدس باید در ضمن کار فرهنگی، امید را در جامعه تقویت کنیم و به دور از سیاهنمایی شور را در کنار شعور بوجود آوریم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگذارید کسانی که در دفاع مقدس کار کردند منزوی شوند خاطر نشان کرد:  پیشینه فرهنگی یک کشور باید زنده شود  و لازم است سرمایه های عظیمی که در عرصه جهاد و دفاع از میهن، حماسه آفرین بوده اند با چنگ و دندان حفظ شوند و با همراهی و همفکری آنان مانع از تحریف فرهنگ غنی کشورمان شویم.

درادامه این نشست رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری نشست هم اندیشی نمایندگان کلیه دستگاه ها و نهاد های اجرایی با سازمان در  اواخر بهمن ماه خبر داد و افزود در طی این نشست کلی مقدمات اجرای دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی منطبق با وصایای شهدای عزیز و جنگ نرم نهایی خواهد شد.

وی همچنین پتانسیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و از مصادیق ویژه آن می توان به بازدید خانواده شهدا و ایثارگران از موزه ها و مراکز گردشگری در نشست های همدلی  اشاره کرد.

مجتهدزاده ابراز امیدواری کرد: این سازمان با استفاده از ظرفیت نهادها، سازمانها و وزارتخانه های متولی امور فرهنگی می تواند در ترویج مولفه های دوران دفاع مقدس و ایجاد گفتمان مشترک در این زمینه در جامعه اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار