تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی-1

آیت الله کعبی: جریانهای افراطی شیعه و سنی منبع سوددهی به آمریکا و انگلیس/ حربه مذهب علیه مذهب سیاست آمریکایی انگلیسی

آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه‌های وابسته به آمریکا و انگلیس، از جریان‌های تندرو افراطی شیعه و جریان‌های افراطی و تندرو اهل تسنن که هردو ضد وحدت هستند برای استفاده از منافع خود سود میبرند.
کد خبر: ۳۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ - 10January 2015

آیت الله کعبی: جریانهای افراطی شیعه و سنی منبع سوددهی به آمریکا و انگلیس/ حربه مذهب علیه مذهب سیاست آمریکایی انگلیسی

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی  دفاع پرس، در ارتباط با تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی که مقام معظم رهبری دردیدار قشرهای مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری، علما و اندیشمندان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی و سفیران کشورهای اسلامی، اشاره فرمودند، گفت: امت اسلامی در گرو وحدت است و در صورتی که امت اسلامی با اتحاد و یکدلی با دشمنان اسلام و ضدمسلمین ایستادگی کنند، میتوانند تمدن اصیل اسلامی را برای بشریت به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه تصریح کرد: اما دشمنان قسم خورده اسلام، همچون آمریکا و صهیونیسم از طریق تفرقه، فتنه و نفوذ و تخریب و جنگ مذهبی تلاش میکنند اقتدار جامعه یکپارچه اسلامی را از بین ببرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری دشمن شناسی را در جهت دفع نفوذ بیبیگانه در جامعه اسلامی اساسی دانست و اظهار داشت: دشمن شناسی و دشمن ستیزی و فتنه شناسی و فتنه ستیزی جلوی نفوذ دشمن را میگیرد، ولی متاسفانه یک عده در دام فتنه مذهبی دشمن افتاده اند و مقدسات اهل تسنن را مورد تهاجم قرار میدهند و کسانیکه به نام تسنن، شیعه ستیزی راه انداخته اند، هر دو دسته در واقع راهبردهای دشمنان اسلام و سرویسهای جاسوسی آمریکا و انگلیس را اجرایی میکنند.

آیت الله کعبی بیان کرد: رسانههای وابسته به آمریکا و انگلیس، از جریانهای تندرو افراطی شیعه و جریانهای افراطی و تندرو اهل تسنن که هردو ضد وحدت هستند برای استفاده از منافع خود سود میبرند.

وی مسلمین را به هوشمندی و بصیرت فراخواند و اظهار داشت: مسلمین باید به ترفندهای رسانهای که امروز در دنیا علیه اسلام صورت میگیرد، هوشمند باشند که به نام ولایت اهل بیت فتنه مذهبی راه میاندازند، اینها زیر بیرق آمریکا و انگلیس هستند نه زیر پرچم اسلام.

عضو مجلس خبرگان رهبری راهبرد تقریب و وحدت را ثمر بخش ترین راه برای ایجاد یکپارچگی در دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: راهبرد تقریب باعث عزت و اقتدار امت اسلامی میشود و باید این راهکار همواره مورد توجه قرار بگیرد.

آیت الله کعبی ادامه داد: چون جمهوری اسلامی منافع آمریکا را در منطقه از بین برده است این سران فتنه نیز از حربه مذهب علیه مذهب برای کمرنگ کردن ماهیت حقیقی ایران در منطقه استفاده میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار