ناصر نوبری روایت می کند

از روزنامه نگاری تا سیاست در برنامه "شاهد عینی"

دومین قسمت از مصاحبه اختصاصی با ناصر نوبری سفیر سابق ایران در شوروی در قالب برنامه «شاهد عینی» از شبکه افق پخش خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳ - 10January 2015

از روزنامه نگاری تا سیاست در برنامه

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس،  زندگی مردان سیاست و حتی خاطرات حاشیه ای آنها از وقایع مهمی که در طول تاریخ رخ داده اند همواره برای هر مخاطبی جذاب بوده و هست؛ چه اینکه این خاطرات بخشی از تاریخ شفاهی یک ملت به شمار می روند و می توانند سال ها بعد، دلیل بسیاری از حوادث را روشن سازند.

شاهد عینی، برنامه ای گفت وگو محور از شبکه افق سیما که چندی است با حضور مهمانان و شخصیت های برجسته کشوری، هنرمندان و دست اندرکاران سیاست داخلی و خارجی ایران در دوره های مختلف پخش می شود تاکنون توانسته است در این مسیر گامی موفق به شمار برود و مخاطبان بسیاری را جذب کند.

هفته گذشته قسمت نخست از گفت وگوی وحید یامین پور، مجری این برنامه با ناصر نوبری، سفیر سابق ایران در شوروی پخش شد که حاوی مطالب جالبی از اولین دیدار سفیر ایران با رئیس جمهور شوروی و همچنین خرید سلاح های پیشرفته از این کشور توسط ایران در بحبوحه جنگ بود.

این هفته هم دومین قسمت از مصاحبه اختصاصی با نوبری از شبکه افق پخش می شود و گفت وگو با این مرد سیاست که کار خود را از روزنامه نگاری آغاز کرده بود در محورهایی همچون نامه امام خمینی(ره) به گورباچف و حواشی دیدار هیئت ایرانی با و هیئت شوروی، تحلیلی از قطعنامه 598، خیانت شوروی به ایران بر سر فروش تسلیحات به صدام و همچنین ماجرای اخراج نوبری از وزارت خارجه در دولت اصلاحات ادامه می یابد.

قاسم اورنگی تهیه کننده و کارگردان مجموعه «شاهد عینی» است که این قسمت از آن برای پخش در ساعت 17 روز یکشنبه21 دی ماه و تکرار آن روز بعد ساعت 13 در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار