ادعای جدید ترکیه در مورد سوریه

وزیر خارجه ترکیه طی سخنانی بدون اشاره به حمایت کشورش از گروه های شورشی افراطی در سوریه مدعی شد دولت سوریه علت اصلی گسترش افراطی گری در سوریه است.
کد خبر: ۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸ - 27September 2013

ادعای جدید ترکیه در مورد سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "تودی زمان"، در حالی که حمایت همه جانبه ترکیه از گروه های شورشی در سوریه به موضوعی آشکار برای همگان تبدیل شده است، احمد داود اغلو وزیر امور خارجه ترکیه طی سخنانی در مورد رشد و گسترش افراطی گری در سوریه مدعی شد دولت سوریه عامل گسترش افراطی گری به شمار می رود.

احمد داود اغلو با بیان این ادعای عجیب که افراطی گری در جهت منافع دولت سوریه قرار دارد مدعی شد رژیم بشار اسد در پی ترویج افراطی گری و رادیکالیسم در سوریه می باشد.

گفتنی است این اتهام جدید از سوی ترکیه در حالی علیه دولت سوریه مطرح شده است که از آغاز بحران در سوریه این ترکیه بوده است که به صورت همه جانبه از گروه های مخالف دولت سوریه حمایت کرده است.

علاوه بر این باید به این نکته توجه داشت در میان گروه های شورشی مخالف بشار اسد، گروه های افراطی مانند النصره بیشترین دشمنی را با دولت بشار اسد دارند و با توجه به این امر می توان بیان داشت این ادعای جدید ترکیه علیه سوریه مبنی بر حمایت از افراطی گری و گروه های رادیکال مضحک به نظر می رسد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار