از سوی مرکز هنرهای رقومی بسیج اعلام شد:

فراخوان جمع آوری سوژه برای ادامه مجموعه OK

به دنبال استقبال گسترده از مجموعه دو قسمتی ماجراهای اوباما و کری (OK) مرکز هنرهای رقومی بسیج در نظر دارد با مشارکت مخاطبین ادامه این مجموعه را تولید کند.
کد خبر: ۳۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶ - 10January 2015

فراخوان جمع آوری سوژه برای ادامه مجموعه OK

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، مجموعه دو قسمتی ماجراهای اوباما و کری(OK) در ماههای پایانی سال ۹۲ با سرمایه گذاری و سفارش مرکز هنرهای رقومی بسیج و توسط هنرمندان شرکت فراسوی ابعاد نماینده این مرکز در استان کرمان تولید و منتشر شد.

به دنبال بازخورد مناسب و استقبال عموم مخاطبین، هنرمندان و فعالان عرصه انیمیشن از مجموعه دو قسمتی ماجراهای اوباما و کری(OK)، این مرکز در نظر دارد از بین برترین سوژههای ارسالی توسط مخاطبین به تولید این مجموعه ادامه دهد.

لذا عموم علاقمندان میتوانند سوژههای ناب، جذاب و جالب خود را با محوریت شخصیتهای سیاسی جبهه استکبار در موضوعات استکبار ستیزی، تروریسم بین الملل و …. از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز هنرهای رقومی بسیج، پست الکترونیک(info@mhdb.ir) و سامانه پیام کوتاه(۶۶۰۰۰۱۱۱) ارسال کنند.

 روابط عمومی این مرکز به سوژههایی که جهت تولید انتخاب میشوند جوایزی اهداء میکند بنابراین علاقمندان جهت شرکت در این فراخوان میتوانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مرکز هنرهای رقومی بسیج ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها