کشیش هتاک آمریکایی،سیب‌زمینی‌فروش شد

کشیش آمریکایی هتاک که چندین مرتبه به قرآن کریم اهانت کرده و اقدام به سوزاندن آن کرده بود، هم‌اکنون در فروشگاهی در فلوریدا به فروختن سیب‌زمینی سرخ کرده اشتغال دارد.
کد خبر: ۳۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ - 10January 2015

کشیش هتاک آمریکایی،سیب‌زمینی‌فروش شد

به گزارش دفاع پرس، کشیش آمریکایی هتاک که چندین مرتبه به قرآن کریم اهانت کرده و اقدام به سوزاندن آن کرده بود، هماکنون در فروشگاهی در فلوریدا به فروختن سیبزمینی سرخ کرده اشتغال دارد.

«تری جونز» کشیش هتاک به قرآن کریم که به دلیل رفتارهای اهانت آمیزش تا مدتی در صدر اخبار قرار گرفته بود و اقدام به سوزاندن قرآن و تحریک احساسات مسلمانان سراسر جهان کرده بود، هم اکنون در فروشگاهی در «فلوریدا» در آمریکا مشغول فروش سیب زمینی سرخ کرده میباشد.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی «اسپوتنیک»، جونز در سال ۲۰۱۰ در نهمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر تصمیم به سوزاندن قرآن گرفت و به همراه برخی از هوادارانش نسخه هایی از قرآن را سوزاندند و همین امر خشم مسلمانان سراسر جهان را برانگیخت.

تری جونز پیشتر بارها قصد خود برای قرآنسوزی را اعلام کرده بود و با برخورد مقامات آمریکایی هم مواجه نشده بود.

با اینحال بعد از جنجال هایی که در خصوص هتاکی به قرآن کریم به راه افتاد، این کشیش تندرو در فروشگاهی در فلوریدا مشغول به فروش سیب زمینی سرخ کرده شده است و یک پرچمی که عکس جونز به همراه دو شریک وی بر روی آن حک شده را بالای رستورانی در داخل فروشگاه برادنتون فلوریدا قرار داده بودند.

گزارش ها حاکی از آن است که مدیر فروشگاه بعد از پی بردن به گذشته جونز و میزان نفرتی که جامعه مسلمانان به این کشیش هتاک دارند، دستور داد که تصویر جونز به دلایل امنیتی از روی پرچم حذف شود.

با اینحال جونز به هیچ عنوان از اقدامات گذشته خود پشیمان نشده است و همچنان تأکید کرده است که به مبارزه علیه اسلام ادامه می دهد.

 

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار