هیات انتخاب اولین دوره جایزه ققنوس معرفی شدند

هیات انتخاب اولین دوره «جایزه ققنوس» با حضور پنج نفر از متخصصان سینما، موسیقی و رسانه فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۳۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ - 11January 2015

هیات انتخاب اولین دوره جایزه ققنوس  معرفی شدند

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، هیات انتخاب اولین دوره «جایزه ققنوس» با حضور پنج  نفر از متخصصان سینما، موسیقی و رسانه فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این خبر هیات انتخاب این جایزه هنری متشکل از علی معلم(فیلمساز و مدیر مسئول دنیای تصویر)، حسین مهدویان(مستندساز)، فرشاد فرشته حکمت(کارگردان و مدرس سینما)، ستار اورکی(آهنگساز) و علی اوجی( تهیه کننده موسیقی )مرحله اول ارزیابی و انتخاب آثار رسیده به جشنواره را آغاز کرد.

"جلال مشفق" دبیر این جشنواره درباره ترکیب هیات انتخاب گفت: بنا به نیاز موضوع آثار رسیده ما از متخصصین حوزه های سینما، موسیقی و رسانه دعوت کردیم که آثار رسیده را انتخاب کنند. هیات انتخاب کار خودش را از ۱۹ دی ماه شروع کرد و بنا به دقت و سختگیری هیات داوران تا یکشنبه کار بررسی آثار را به پایان میرسانند و آثار منتخب را به هیات داوران می سپارند.

این جایزه که قرار است برای اولین بار آثار نماهنگ با موضوعات مرتبط با  دفاع مقدس، صلح جهانی، ارزشهای متعالی انسان را در یک رقابت هنری مورد ارزیابی قرار دهد، با استقبال بی سابقه هنرمندان و تولیدکنندگان این حوزه روبرو شده است به طوری که برای اولین دوره از ۱۴۰ اثر به دبیرخانه ارائه شد.

در این جشنواره مجموعه گستردهای از نماهنگ در موضوعات عرفان و معنویت، مسائل اجتماعی، عاشقانه های اصیل و ... حضور دارند. اولین دوره جایزه ققنوس با دبیری جلال مشفق ۲۸ دی ماه در تالار وحدت برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار