سردار نقدی در همایش بسیج و رسانه:

حادثه تروریستی فرانسه پاتکی به مسلمانان این کشور بود

سردار نقدی گفت: مسلمانان فرانسه در روز عاشورا در حرکتی قابل تقدیر در معرفی واقع عاشورا با اهدای گل های سرخ، این واقعه را به فرانسوی ها تشریح می کردند که باعث شد در میان مردم این کشور تاثیرات مطلوبی بر جای بگذارد به همین خاطر معتقدیم حادثه تروریستی فرانسه، پاتکی به این حرکت جذاب مسلمانان در روز عاشورا بود.
کد خبر: ۳۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 13January 2015

حادثه تروریستی فرانسه پاتکی به مسلمانان این کشور بود

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش روزقشر بسیج رسانه که در محل نمایشگاه های تهران برگزارشد درباره رواج اسلام خواهی در اروپا گفت: اروپایی که با موج اسلام خواهی مواجه است و بر اساس آمارهای علمی و پایان قرن جاری اکثریت آنها به اسلام روی می آورند راهی برای فرار از این مشکل نمی بیند به همین خاطر جنایتی را طراحی می کند که چهره اسلام را خشن معرفی کند.

وی گفت: فرانسه دولتی است که اصلی ترین پشتوانه منافقین بوده و از داعش در عراق و سوریه حمایت می کند و حتی در دوران جنگ تحمیلی از صدام پشتیبانی می کرد اما حال خود را مرکز آزادی خواهی معرفی می کند

سردار نقدی تاکید کرد: باید مراقب این سناریوها باشیم تا در دام آنها نیافتیم زیرا نقش های جنگی دیروز و امروز سناریوهای رسانه ای است.

وی در ادامه با اشاره به هجمه رسانه ای علیه سپاه و بسیج بیان داشت: اگر امروز می بینید هجمه رسانه ای عظیمی علیه سپاه و بسیج به راه انداخته اند برای این است که در هوا پهپاد های آنها را هوافضای سپاه می زند، در دریا کماندوهایشان نیروی دریایی سپاه اسیر می کند در زمین وقتی تروریست های داعش را به سمت مرزهای کشورمان گسیل می کنند در مرز نیروی زمینی سپاه آنها را سرکوب می کند  و وقتی می خواهند با تحریم پروژه های سازندگی کشورمان را متوقف سازند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پروژه ها را به اتمام می رساند و وقتی می خواهد با محرومیت بین دولت و مردم اختلاف بیندازد بسیج سازندگی پروژه های محرومیت زدایی را اجرا می کند.

وی افزود: وقتی داعش را به وجود می آورند نیروی قدس سپاه به مقابله با آنها می پردازد و وقتی جنگ فرهنگی راه بیندازد بسیجیان به جنگ آنها می روند به همین خاطرآنها چنین هجمه ای را علیه سپاه و بسیج راه انداخته اند. به عبارت دیگر وقتی نمی توانند از هیچ راهی به مردم ضربه بزنند از سناریوهای رسانه ای استفاده می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: وقتی موضعشان را در عراق به حرکت در می آورند به دنبال آن هستند تا با به راه انداختن موجی شیعیان را وادار کنند به بهانه دفاع از عتبات با سنی ها به جنگ بپردازند و به این شکل جنگ شیعه و سنی راه بیندازند.

سردار نقدی در پایان تصریح کرد: دنیا گذشته متکی به سلاح و تفنگ بود به نحوی که سلاح های خود را هر روز قوی تر می کرد و کسانی هم که می خواستند با آنها مقابله کنند با اتکا به سلاح و اسلحه مقابله می کردند اما نهضت عراق صحنه را عوض کرد زیرا بدون سلاح و با دست خالی همه ابرقدرت ها را خلع سلاح کرد به همین خاطر آنها برای اینکه بتوانند در صحنه معادلات جدید جهانی عقب نمانند نسخه بدلی را طراحی کردند که همان استفاده از سناریوهای رسانه ای و استفاده از رنگ ها برای مزدورانشان است.

انتهای پیام/ ر.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار