یادواره شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 شهرستان بشرویه برگزار شد

مراسم یادواره 28 شهید بشرویه استان خراسان جنوبی در عملیات‌های کربلای 4 و5، در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ - 13January 2015

یادواره شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 شهرستان بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در این یادواره با بیان اینکه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، آبرو و عزت کشور ما هستند، اظهار داشت: همچنین شهدا برای تمامی جوامع اسلامی و نسلهای امروز و آینده عزت آفرین و هدایتگرند و باید از آنان مدد بجوییم.

وی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادتطلبی را از ابزار مهم مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و عنوان کرد: در عصر کنونی که دشمنان انقلاب اسلامی با هدف تخریب افکار پاک جوانان جنگ نرم و هجمههای فرهنگی را آغاز کردهاند باید فرهنگ شهادت طلبی را در جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در ادامه افزود: وظیفه امروز همه بسیجیان و انقلابیون انتقال رشادتها و دلاورمردیهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به جامعه امروزی است.

فرحبخشثانی هدف از برگزاری محافل یادواره شهدا را زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، انتقال روحیه ایثار و از خودگذشتگی آنها به نسل جوان ذکر کرد و گفت: شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس میزبان اصلی محافل معنوی یادوارههای شهدا هستند.

وی تصریح کرد: خانوادههای معزز شهدا الگوی بزرگ صبر و استقامت و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، اسوههای بزرگ صبر و استقامت و الگوی واقعی نسل امروز جامعه اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار