میرگلو بیات در گفتگو با «دفاع پرس»:

کشورهای اروپایی نمی خواهند جمعیت کشورهایی که در مقابل استبداد ایستادگی می کنند، افزایش پیدا کند

عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه به هجمه های فرهنگی کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی با هجمه های فرهنگی، اقتصادی و تبلیغات وسیع علیه ایران جهت افزایش جمعیت، به دنبال این هستند که با ایجاد مشکلات، جمعیت ایران افزایش پیدا نکند.
کد خبر: ۳۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱ - 15January 2015

کشورهای اروپایی نمی خواهند جمعیت کشورهایی که در مقابل استبداد ایستادگی می کنند، افزایش پیدا کند

شهلا میر گلو بیات، عضو فراکسیون زنان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این که افزایش جمعیت یکی از برنامه های دولتمردان کشورهای اروپایی است، گفت: دولتمردان اروپایی سالها است که با پدیده سالمندی در کشورهای خود به مقابله پرداخته اند و برای مقابله با این پدیده به روشهای مختلفی همچون پذیرش مهاجران به فکر افزایش جمعیت خود هستند زیرا مهمترین سرمایه کشور نیروی جوان کشورها است.

وی در ادامه افزود: کشورهای اروپایی برای افزایش جمعیت خود بسته های تشویقی بسیاری را در نظر گرفته اند و دولتها از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کمک های بیشماری را به مردم خود می کنند.

نماینده مردم ساوه و زرند در خانه ملت بیان داشت: کشورهای اروپایی نمی خواهند جمعیت کشورهایی که در مقابل استبداد ایستادگی می کنند، افزایش پیدا کند.

عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه به هجمه های فرهنگی کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: کشورهای غربی با هجمه های فرهنگی، اقتصادی و تبلیغات وسیع علیه ایران جهت افزایش جمعیت به دنبال این هستند با ایجاد مشکلات، جمعیت ایران افزایش نیابد.

میر گلو بیات به این مطلب که کشورهای غربی به دلیل این که می داند جمعیت سالمند نمی تواند پویایی را برای جامعه ای ایجاد کند اشاره کرد و گفت: همواره نیروی جوان است که توانایی و قدرت این را دارد تا در مقابل زورگویی های کشورهای استبدادی ایستادگی کند.

وی در خاتمه بیان داشت: اگر کشوری بخواهد از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشرفت داشته باشد باید نیروهای جوانی نیز داشته باشد تا بتواند به پویایی و بالندگی دست پیدا کند و غرب با این موضوع و افزایش جمعیت ایران کاملا مخالف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار