مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز مطرح کرد

بصیرت عامل خروج از گرفتاری‌ فتنه‌های آخرالزمان

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: اگر دارای بصیرت دینی شدیم هیچ وقت در فتنه‌های آخر الزمان گرفتار نمی‌شویم و به بن بست نمی‌رسیم.
کد خبر: ۳۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ - 14January 2015

بصیرت عامل خروج از گرفتاری‌ فتنه‌های آخرالزمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی در سومین مرحلهی تربیت وتعالی حوزهای، با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت، شورای حوزه و مسئولین عقیدتی – سیاسی  و نظارت و تاییدصلاحیت اظهار داشت: برای تقویت بصیرت نیازبه تقوای الهی، فهم و درک قرآن و اهل بیت(ع) و فهم گفتمان ولایت مداری است.

وی افزود: احساس مسئولیت، حفظ روحیه شهادت طلبی، ایثار، از خود گذشتگی، تقوا و بصیرت، از شاخصههای بسیجیان به عنوان منتظران واقعی امام زمان(عج) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز ضمن بیان آیات 2و3سوره طلاق گفت: امیرالمومنین(ع) فرمود: "اگر شرق و غرب عالم به این آیه چنگ زنند، مشکلات همه برطرف میشود و کار همه درست میشود".

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی ضمن ذکر حدیثی از امام حسن عسکری(ع) گفت: امام عسکری(ع) فرمود: «مردم! شما را دعوت میکنم به تقوای الهی، و این که در دینتان اهل ورع باشید و برای خدا تلاش و کوشش کنید». تلاشمان وقتی ماندگار میشود که برای خدا و در راه خدا و خدمت به خلق خدا باشد. و اگر تلاش برای خدا بود تبدیل به عمل صالح میشود و در دنیا و هم در آخرت رفیق و همراه انسان خواهد بود.

وی خطاب به فرماندهان پایگاههای مقاومت گفت: باید اهل صدق، اهل امانت، تقوا و راستگویی باشیم. طوری رفتار کنیم که همه بگویند این شیعه علی(ع) است، این بسیجی واقعی و پیرو ولایت است. و در عرصههای مختلف هوشیار و آگاه باشیم که به موقع به وظیفه خودمان عمل نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها