سردار نقدی در هم‌اندیشی مداحان و شعرای آئینی کشور:

آیا کشتار چند فرانسوی بد است اما کشتار ۵۷۸ کودک فلسطینی بد نیست؟

سردار نقدی گفت: رییس‌جمهور فرانسه بداند ننگ با رنگ پاک نمی‌شود، اگر تا دیروز در ماهیت حادثه کشتار فرانسه تردیدی وجود داشت، حملات بسیار گسترده به مسلمانان مظلوم فرانسوی و به آتش کشیدن مساجد آنان از ماهیت این حوادث پرده برداشت.
کد خبر: ۳۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ - 15January 2015

آیا کشتار چند فرانسوی بد است اما کشتار ۵۷۸ کودک فلسطینی بد نیست؟

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هماندیشی مداحان و شعرای آئینی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد گفت: دولتهای اروپایی بهویژه فرانسه در مقابل موج عظیم و سریع اسلامگرایی مردم خود، احساس خطر جدی میکنند و به مستمسکی برای سرکوب این بیداری نیاز داشتند.

سردار نقدی با بیان اینکه دولت های اروپایی به خاطر حمایت گسترده از دو دستگی مسلمانان غزه از سوی مردم خودشان زیر سؤال بودند، اظهار داشت: ناتوانی آنها در پاسخگویی این سؤال به گرایش بیشتر مردم به اسلام دامن میزد.

وی سناریوی نشریهٔ شارلی ابدو را تلاشی مزورانه خوانده و افزود: آنها با این سناریو میخواستند کشتار مسلمانان غزه را توجیه و ننگ حمایت از کودک کشی را از روی رژیمهای اروپایی پاککرده و دست بالای مسلمانان را در تبلیغ و دعوت در اروپا ببندند؛ غافل از اینکه این سناریوی مفتضح نهتنها مشکل آنان را حل نمیکند بلکه این رژیمها را در مقابل سؤالهای جدید قرار میدهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: اگر کشتن چند نفر در نشریه موهن شارلی ابدو زشت است و باید علیه آن تظاهرات ملی راه انداخت، چرا کشتار دو هزار فلسطینی ازجمله 578 کودک زشت نیست؟! چرا تظاهرات مردمی در محکوم کردن آن کشتار را در تابستان امسال با شدت و خشونت سرکوب کردید؟!

وی با طرح این سؤال که اگر کشتن چند نفر در فرانسه محکوم است، چرا ارتش فرانسه در اسفندماه سال قبل از کشتار گسترده و وحشیانه مسلمانان در آفریقای مرکزی حمایت کرد؟! ادامه داد: چرا دولت فرانسه گروه مسیحی افراطی آنتی بالاکا را که توسط ارتش فرانسه آموزشدیده و سازماندهی شدهاند به جان مسلمانان انداخت و آن غارت و کشتار و زندهزنده سوزاندن مسلمانان را زیر سایه سلاحهای ارتش فرانسه راه انداخت؟!

سردار نقدی با بیان این پرسش که اگر کشتار و خشونت بد است، چرا شما از گروه تروریستی منافقین و دموکرات رسماً حمایت کرده و میکنید؟! خاطرنشان کرد: اگر کشتار و خشونت بد است، چرا به صدام جنایتکار هواپیمای سوپر اتاندارد و موشک اگزوست و آنقدر سلاح فرانسوی و شیمیایی آلمانی دادید تا از مردم ایران و عراق بکشد و سیل خون راه بیندازد؟!

وی به فعالیت گروههای تروریستی تکفیری اشاره نموده و بیان کرد: اگر کشتار و خشونت بد است، چرا گروههای تروریستی تکفیری را آموزش داده و مسلح کردید؟! اگر کشتار و خشونت بد است، چرا به اعتراض مکرر مسلمانان فرانسه و هشدار آنان نسبت به گروههای تکفیری توجه نکردید؟!

سردار نقدی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: چرا امروز به مساجد همان مسلمانان که شمارا به خاطر حمایت از تروریست نصیحت میکردند حمله میکنید؟! حامیان اصلی تروریستهای تکفیری یا بدتر از آن، رژیم جنایتکار تروریستی اسرائیل در جلوی صف تظاهرات شما چه میکنند؟!

وی با اشاره به موضوع برخی گروگانگیریها در جهان، تأکید کرد: چرا همیشه گروگان گیرها زنده دستگیر میشوند و فقط وقتی آن گروگانگیری، برای ریختن آبروی مسلمانان است چه در استرالیا یا کانادا و فرانسه، گروگان گیر کشته میشود؟! آیا غیر از این است که میخواهید رد پای دستگاههای جاسوسی خودتان را پاککنید؟!

رییس سازمان بسیج مستضعفین از فرانسه سؤال کرد: اگر طرفدار آرامش هستید، چرا چند روز بعدازآن حادثه، نشریه موهن را با شمار چندمیلیونی چاپ میکنید؟!

وی خطاب به رییسجمهور فرانسه اظهار داشت: رییسجمهور فرانسه بداند که ننگ کشتار و زنده سوزاندن مسلمانان آفریقای مرکزی بارنگ این سناریوهای ساختگی پاک نمیشود، شاید بتوانید مردم اروپا را چند روزی با امواج رسانهای به تردید در مورد حقانیت اسلام گرفتار کنید و عدهای اراذلواوباش را به جان مسلمانان و مساجد بیندازید، اما بدانید آتش این فتنهها خیلی زود فرو خواهد نشست و وجدان مردم اروپا با طرح صدها سؤال از این دست با شتاب خیلی بیشتری به اسلام خواهد گروید.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم خیلی زود خواهند فهمید که ماهیت اسلام ناب و اصیل، آن اسلام بهاییت و وهابیت و تکفیریهایی که فرانسه و انگلیس و آمریکا درست کردهاند، نیست بلکه گلسرخی است که مسلمانان پاریس در عاشورای حسینی امسال به مسیحیان رهگذر هدیه دادند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار