مدیرکل بیمه ایران خراسان رضوی:

خسارات ایثارگران ظرف مدت سه روز پرداخت می‌شود

مدیرکل بیمه ایران خراسان رضوی گفت: پس از توافقات صورت گرفته با بنیاد شهید استان خسارات درمان همه ایثارگران بیمه‌شده ظرف مدت سه روز پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ - 15January 2015

خسارات ایثارگران ظرف مدت سه روز پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مهدی شاه قاسمی پیرامون پرداخت بیمه ایثارگران تصریح کرد: خوشبختانه در جلسه مشترکی که صبح امروز با عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی داشتیم مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری را در ارتباط با پرداخت خسارات بررسی کردیم.

وی افزود: در این جلسه توانستیم به این جمعبندی برسیم که پرداخت خسارات وارده به جانبازان و خانوادههای آنان در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم پرداخت این خسارات رضایت این عزیزان را در پی داشته باشد.

شاهقاسمی خاطرنشان کرد: بیش از 30 نماینده ما در سطح استان در حال حاضر این آمادگی را دارند تا در راستای پرداخت خسارات وارده به جانبازان و خانوادههای آنان خدمترسانی کنند و مراکزی که با بنیاد در ارتباط هستند نیز بر اساس توافقات صورت گرفته میتوانند جبران خسارات داشته باشند.

مدیرکل بیمه ایران خراسان رضوی با اشاره بهضرورت توجه به مسائل و مشکلات ایثارگران گفت: امیدواریم در جلسات بعدی بررسی بخشهای دیگری از مسائل و مشکلات ایثارگران را موردتوجه و تأکید قرار دهیم و سعی ما بر این است که در کوتاهترین زمان ممکن خدمات خود را به این قشر ارائه دهیم.

وی افزود: همانطور که در جلسه مطرح شد تلاش داریم تا در عرض 48 ساعت این مبالغ پرداخت شود اما نهایتاً با توجه به ملزومات اداری و سیستم بانکی فعلاً ظرف مدت سه روز این مبالغ بهحساب ایثارگران واریز میشود.

لازم به ذکر است در این جلسه حسن صمدی رئیس اداره درمان، علیاصغر محمدی رئیس اداره حراست و مهدی طوریان رئیس دفتر مدیرکل و مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مسعود برزگری رئیس اداره درمان، علیاصغر روحانی رئیس اداره کل حسابداری، جمشید بخاری و حمید مقامی روسای ادارات درمان بیمه ایران  نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها