امیر نامی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

فدائیان اسلام مسیر جهاد و شهادت را به دیگران نشان دادند

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فدائیان اسلام پیشگامان جهاد و شهادت بودند و این مسیر نورانی را به دیگران نشان دادند.
کد خبر: ۳۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ - 17January 2015

فدائیان اسلام مسیر جهاد و شهادت را به دیگران نشان دادند

امیر سرتیپ دکتر "محمد حسن نامی" در حاشیه حضور در همایش بزرگداشت شهدای فدائیان اسلام به خبرنگار دفاع پرس در قم گفت: فدائیان اسلام با اراده پولادین و رشادت بی نظیر خود در دوران خفقان ستمشاهی در زمره یاران وفادار برای دفاع از اسلام در آمدند که به تعبیر امام سجاد(ع) آتش داغ را در مشت خود گرفته و سرد کردند.

وی افزود: شهدای فدائیان اسلام پیشگامان جهاد و شهادت بودند و با اقدامات عالمانه، شجاعانه و ارزشمند خود این مسیر نورانی و جاودان را به دیگران نشان دادند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به نقش آفرینی فدائیان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: جمعیت فدائیان اسلام و در راس آن شهید سید مجتبی هاشمی از همان روزهای ابتدایی جنگ توانستند با امتثال امر حضرت امام(ره) و فراخوانی و جذب و ساماندهی بیش از 10 هزار نفر از اعضاء جمعیت و سایر مردم، در دفاع از آبادان و خرمشهر نقش آفرینی کنند.

امیر نامی افزود: تقدیم یک هزار شهید از فدائیان اسلام به پیشگاه اسلام و قرآن در دوران دفاع مقدس، گواه روشنی بر پیشگامی، شجاعت و ولایت پذیری این گروه از جوانان میهن اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار