فرمانده ناجا :

گام آغازین انقلاب اسلامی از شهرستان مقدس پیشوا شروع شد

سردار دکتر" اسماعیل احمدی مقدم" گفت : گام آغازین انقلاب اسلامی از شهرستان مقدس پیشوا شروع شد ؛ و اولین یاران امام در 15 خرداد ، کفن پوشانی بودند که در مراحل مختلف انقلاب در دفاع از اسلام در وسط میدان حضور داشتند.
کد خبر: ۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳ - 28September 2013

گام آغازین انقلاب اسلامی از شهرستان مقدس پیشوا شروع شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر"اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده ناجا در یادواره سرداران و شهدای شهرستان پیشوا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی و بیان داشت : درود می فرستیم بر روان پاک شهدای انقلاب و خصوصا شهدای شهرستان پیشوا و امام شهیدان ، و تجلیل می کنیم از رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و مقام شهدا و جانبازان عزیز و کسانی که در جبهه های نبرد فخرآفرینی کردند.

وی با اشاره به آیات شریفه قرآن مجید گفت : خداوند در قرآن می فرماید " این کسانیکه در راه خدا شهید شده اند ، آنها زنده اند و در نزد خدا روزی دارند "بنابراین این آیات نشانگر این است که مرگ در این مکتب نابودی نیست ، بلکه زنده شدن است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اصول و اهداف تغییر ناپذیر هستند ؛افزود: آنچه که قابل تغییر است ، ابزار، وسایل و روش ها می باشد.

سردار"احمدی مقدم " در خصوص رشادت ها و جان نثاری های مردم این شهرستان گفت : گام آغازین انقلاب اسلامی از شهرستان مقدس پیشوا شروع شد ؛ و اولین یاران امام در 15 خرداد ،کفن پوشانی بودند که در مراحل مختلف انقلاب در دفاع از اسلام در وسط میدان حضور داشتند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه شهید زنده به روح و آرمانش است ، تصریح کرد: آن هدفی که در کربلا وجود داشت به فرمایش مقام معظم رهبری ، دفاع از آرمان، ارزشها و امر به معروف و نهی از منکر است ؛ برای اینکه حق به جای باطل بنشیند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ، رمز توفیق و موفقیت ایران اسلامی ، پیروی از ولایت است ؛ اظهار داشت : آن چیزی که مردم را در صحنه نگه داشت و انقلاب را تضمین کرد، ولایت بود.

نظر شما
پربیننده ها