جلیلی در گفتگو با «دفاع پرس»:

پوشش نقاط ضعف‎ داخلی کشور، راهی برای کنترل کردن قدرت دشمن است

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت پوشش دادن ضعف های درونی کشور را یکی از راههایی برشمرد که می تواند قدرت مانور دشمن را کم کند و اظهار داشت: وقتی بین دو گروه مواجهه ای ایجاد می شود حتما بین ما نقاط ضعف هایی است که این نقاط ضعف ها میتواند برای طرف مقابل ایجاد فرصت کند.
کد خبر: ۳۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴ - 18January 2015

پوشش نقاط ضعف‎ داخلی کشور، راهی برای کنترل کردن قدرت دشمن است

اسماعیل جلیلی، عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، گفت: رویکردی که مذاکرات اساسا در دوره های قبل نشان داده فاصله بین گفتار و عمل مذاکره کنندگان غربی به مذاکره کنندگان ایرانی است.

وی افزود: رویکردی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند این است که آن چیزی را که بطور واقعی می توان به آن دست پیدا کرد باید بر مبنا مذاکره باشد، زیرا که تجربه قبلی نیز نشان داده که کشورهای عضو 1+5 پایبند به وعده های خود نیستند و باید بر اساس منافع و برنامه های خود واقعیت ها را دنبال کنیم.

نماینده مردم لالی و مسجد سلیمان پوشش دادن ضعف های درونی کشور را یکی از راههایی برشمرد که می تواند قدرت مانور دشمن را کم کند و اظهار داشت: وقتی بین دو گروه مواجهه ای ایجاد می شود حتما بین ما نقاط ضعف هایی است که این نقاط ضعف ها میتواند برای طرف مقابل ایجاد فرصت کند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس استفاده از فرصت ها را به معنای قدرتمند شدن برشمرد و گفت: فرصت هایی را که شرایط داخلی کشور می تواند به نفع دشمن، تمام کند را حذف کنیم و نقاط ضعف و نقاط تهدیدی که باعث می شود تا دشمن از این نقاط به نفع خود بهره گیرد را پوشش دهیم که این پوشش می تواند بخشی به سخت افزاری و بخش دیگر نرم افزاری است.

وی افزود: هرگاه مسئولان در جهت تقویت بنیه تلاش می کنند قطعا خواهند توانست بخشی از قدرت نمایی غرب علیه ایران را خنثی کند.

جلیلی اذعان داشت: هرگاه بتوانیم قدرت دفاعی خود را در مقابل غرب تقویت کنیم، خواهیم توانست بخشی از قدرت مانور دشمن علیه خودمان را جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار