محسن رضایی:

در تولید پیام از سلیقه جوانها استفاده کنیم

اصحاب رسانه حلقه ارتباطی خود را با سند چشم‌انداز 1404 بیشتر کنند تا در این مسیر همت بیشتری به کار گرفته شود.
کد خبر: ۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶ - 28September 2013

در تولید پیام از سلیقه جوانها استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محسن رضایی در دومین نشست تخصصی رسانه و چشم انداز و سیاستهای کلی اصل 44 با تاکید بر اینکه در جامعه ایران نوعی سرگردانی درباره سند چشمانداز وجود دارد، گفت: باید در شرایط فعلی با رسانههای جدید تعامل داشته باشیم و گام برداشتن در مسیرهای تازه را تجربه کنیم.

 وی افزود: تکلیف ما در عالم سیاست روشن است و در این حوزه می دانیم که می خواهیم چه کنیم و به کجا برویم اما متاسفانه در عالم فرهنگ و اقتصاد سرگردانیم. برای ادامه انقلاب و انتقال آن به نسل جدید یک خلاء به وجود آمده که با گام برداشتن در مسیرهای جدید باید این خلاء را از بین ببریم، سند چشمانداز 1404برای پر کردن این خلاء به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: ما به کمک سند چشمانداز 1404 میتوانیم تحول عمیقی را در کشور ایجاد و توازنی درست و اصولی بین سیاست و اقتصاد ایجاد کنیم . اجرای سند چشم انداز بدون کمک مردم امکان پذیر نیست. خواستگاه تمام تغییراتی که در جامعه اتفاق می افتد تغییرات به وجود آمده در مردم است.

 رضایی افزود: ایران به دلیل قرار گرفتن در کانون سه منطقه آسیای میانه، قفقاز و خاورمیانه از لحاظ ژئوپولتیک موقعیت ویژهای را دارد.با وقوع انقلاب اسلامی در ایران کشورمان به قدرت اول منطقه تبدیل شد اما ما نتوانستیم این مسیر را با همان قدرتی که شروع کرده بودیم ادامه دهیم وامروز در حوزه درآمد سرانه به جای اینکه در رده سوم باشیم در رده ششم هستیم.

 وی با پراهمیت خواندن نقش رسانه ها در تبیین اهداف جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید از سلایق جوانان در تولید پیام استفاده کنیم.اصحاب رسانه حلقه ارتباطی خود را با سند چشمانداز 1404 بیشتر کنند و از مسئولین بخواهند در این مسیر همت بیشتری به خرج دهند.

 رضایی تاکید کرد: با توجه به تأکیداتی که مقام معظم رهبری در خصوص سند چشم انداز دارند لازم است که همه رسانه ها مخصوصا رسانه ملی در این زمینه کار و آن را به مطالبه اصلی مردم تبدیل کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار