دستگیری قاتل در هنگام خودکشی

قاتل که بعد از جنایت و کشتن همسر سابقش قصد خودکشی داشت با تیزهوشی ماموران پلیس به دام قانون افتاد.
کد خبر: ۳۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ - 18January 2015

دستگیری قاتل در هنگام خودکشی

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، در ساعت 21:30 روز 25 دی سال جاری، خانم جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و عنوان داشت که برادرش طی تماس تلفنی به او عنوان داشته که اقدام به ارتکاب جنایت و قتل همسر سابقش کرده و الان نیز قصد دارد تا به زندگی خود پایان دهـد.

با اعلام خبر به کلانتری 128 تهران و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله مأمورین کلانتری در محل اعلامی از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 واقع در منطقه تهران نو – خیابان ابوریحان حاضر شدند.

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد فردی بنام "محمدعلی . و" (45 ساله) پس از ارتکاب جنایت و قتل همسر سابق خود بنام بهاره ( 34 ساله ) قصد دارد تا با ایجاد انفجار در داخل ساختمانی مسکونی خود به زندگی خود پایان دهد که بلافاصله مأمورین با توجه به بوی شدید ناشی از انتشار گاز، اقدام به قطع نمودن فلکه اصلی گاز و همچنین باز نمودن پنجره های ساختمان می نمایند.

با ورود مأمورین به داخل ساختمان، مأمورین با جسد زن جوانی روبرو شدند که "محمدعلی . و" در کنار جسد وی، بر روی زمین قرار داشت.

با اعلام خبر وقوع جنایت به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهرهان بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان در تحقیقات از خانواده مقتول و مقتوله اطلاع پیدا کردند که این دو در حدود چهار سال پیش از یکدیگر متارکه کرده اما با این وجود و به خاطر داشتن پسری 9 ساله و به خاطر نحوه سرپرستی بر فرزندشان ، در طی این مدت با یکدیگر اختلاف داشته اند .

در تحقیقات از خانواده بهاره مشخص شد که متهم در نبود اعضای خانواده مقتوله، با مراجعه به محل زندگی آنها و به بهانه صحبت کردن با همسر سابقش و برطرف نمودن مشکلات ایجاد شده، بهاره را به منزلش در منطقه تهران نو ( محل وقوع جنایت ) برده و در آنجا اقدام به ارتکاب جنایت نموده و آنها از طریق تماس اعضای خانواده متهم در جریان خبر کشته شدن بهاره و قصد داماد سابقشان برای پایان دادن به زندگی خود قرار گرفته اند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به این موضوع که بر روی جسد مقتوله هیچگونه آثار ناشی از اصابت جسم تیز وجود ندارد ، در ادامه این خبر گفت : پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و جسد مقتوله جهت مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرده است؛ متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادر شده از سوی مقام محترم قضایی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها