حسینی در گفتگو با «دفاع پرس»:

هجمه کنندگان به "نظارت استصوابی شورای نگهبان" نظام را قبول ندارند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: جریان هایی که امروز به شورای نگهبان اعتراض و هجمه وارد می کنند، جریان هایی هستند که نظام را قبول ندارند. شورای نگهبان به این جریان ها و افراد وابسته به آنها اجازه پذیرش مسئولیت را از اول انقلاب تا کنون نداده و نخواهد داد و این رد صلاحیت شورای نگهبان برخی از جریان ها را عصبانی کرده و آنها برای فشار آوردن و تحریک افکار عمومی اعتراضات خود را در قالب مخالفت با نظارت استصوابی شورای نگهبان مطرح می کنند.
کد خبر: ۳۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ - 18January 2015

هجمه کنندگان به

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با دفاع پرس، با اشاره به اعتراضات برخی از جریان ها به نظارت استصوابی شورای نگهبان، گفت: کسانی که مبانی انقلاب اسلامی را قبول ندارند و با انقلاب و نظام آن ضدیت دارند نمی خواهند بپذیرند که هر حکومتی برای خود مبانی دارد و بر اساس مبنای این مبانی هر فردی که بخواهد در حکومتی مسئولیت بپذیرد باید طبق اساس و بنیان مبانی آن حکومت حرکت کند.

وی در ادامه افزود: فرد و یا جریانی که مبانی این انقلاب را از قیبل اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی را قبول ندارد می خواهد با مسئولیت پذیرفتن خود در نظام چه چیزی را اجراء کند؟ لذا باید کسانی در این نظام مسئولیت بپذیرد که این نظام را قبول داشته باشند و برای تحقق مبانی این حکومت اقدامات درست و بجایی را اجرایی کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جریان هایی که امروز به شورای نگهبان اعتراض و هجمه وارد می کنند جریان هایی هستند که نظام را قبول ندارند. شورای نگهبان به این جریان ها و افراد وابسته به آنها اجازه پذیرش مسئولیت را از اول انقلاب تا کنون نداده و نخواهد داد و این رد صلاحیت شورای نگهبان برخی از جریان ها را عصبانی کرده و آنها برای فشار آوردن و تحریک افکار عمومی اعتراضات خود را در قالب مخالفت با نظارت استصوابی شورای نگهبان مطرح می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جریانهای معترض جریانهایی هستند که افکار و اندیشه های آنان را می توان از نظریه های اقتصادیاش شناخت، این جریان ها می خواهند با نفوذ پذیری در سمتهای مهم نظام، افکار غربی و وابستگی به آمریکا را در کشور اجرایی کند.

حسینی خطاب به شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان با جدیت با حضور این جریان ها در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور برخورد کند و اجازه ندهد تا انها اهداف خود را در نظام انقلابی اجرایی کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگریان مجلس در خاتمه بیان داشت: برخی از جریان ها با هجمه به دستگاه قضایی که مسئولیت اجرایی آن با ریاست جمهوری است در تلاشند تا رئیس جمهور را تحریک کنند تا به حمایت از این جریان ها، وارد بازی های سیاسی آنها شود و این جریان ها روحانی را پلی برای خود می دانند تا از این پل عبور کنند و اهداف ضد انقلابی و نظام اسلامی  را در کشور پیاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها