فرمانده مرزبانی ناجا:

همه باید تروریسم را محکوم کنند

فرمانده مرزبانی ناجا،اربعین حسینی (ع) را کنگره عظیم مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: از همکاری خوب کشور عراق در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی، تشکر می کنم، ضمن اینکه همه باید اقدامات تروریستی را محکوم کنند.
کد خبر: ۳۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳ - 18January 2015

همه باید تروریسم را محکوم کنند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، تصریح کرد: ملت مسلمان عراق با پیروی از فتوای مجتهدان و بسیج نیروهای امنیتی و مردمی، توانستند در مقابل تروریست ها بایستند و هر روز موفقیت های بیشتری را کسب کنند و امیدواریم در سایه این همکاری، شاهد رفاه بیشتری برای مردم عراق باشیم.

وی افزود: تمام مسلمانان باید با مردم مظلوم عراق، سوریه، فلسطین و افغانستان همدردی کنند و این امر در دین اسلام نیز تاکید شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه همه باید تروریسم را محکوم کنند، گفت: کمک به تروریسم، اقدام بر ضد بشریت و انسانیت است.

در ادامه، سرلشگر میایی، فرمانده مرزبانی عراق نیز گفت: خوشحالم در کشوری حضور دارم که با خون پاک شهدا برپا شده، دو کشور در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و هدف از برگزاری این نشست، بحث در خصوص موضوعات دو کشور و مشکلاتی که از سوی استکبار جهانی به وجود آمده، می باشد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، دارای مرزبانی مقتدر و از تجربه های زیادی در حوزه مرز برخوردار است و ما خواستار استفاده از این تجربیات هستیم به خصوص در مورد مرز عراق که قبل و بعد از سقوط صدام با جرائم مختلفی روبرو می باشد. کشور ما به دنبال آشنایی با نحوه کنترل مرز و تکنولوژی است که شما از آن استفاده می کنید.

فرمانده مرزبانی عراق، ادامه داد: امسال حدود 3 میلیون زائر در اربعین حسینی (ع) مهمان کشور ما بودند.

وی افزود: خوشحالیم که درخدمت زائران ایرانی بودیم. به دلیل ازدحام جمعیت دستگاه هایی که برای کنترل گذاشته بودیم شکست اما ما به این پذیرایی افتخار می کنیم و در سال آینده نیز امکانات و تجهیزات خود را افزایش می دهیم تا آماده پذیرایی از زائران بیشتری باشیم لذا دو کشور برنامه ریزی مطلوب تری  در این خصوص داشته باشند.

فرمانده مرزبانی عراق، یادآور شد: عراق همانند سدی برای ایران در مقابل تروریست ها در سوریه است و این افراد، دشمنان مشترکی می باشند که به اسم اسلام، اهداف استکبار را عملی می کنند؛ تمامی این تروریست ها، تربیت شده امریکا و اسرائیل می باشند، بنابراین باید با آنها مقابله کنیم و آنها را به عقب بکشانیم.

وی تصریح کرد: ملت هر دو کشور، اهداف و مقصد یکسانی دارند و فرماندهان ایرانی برای عقب راندن نیروهای داعش درعراق، همکاری خوبی با ما داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار