با مجوز فرمانداری تهران؛

دانشجویان فردا مقابل سفارت فرانسه تجمع ‌می‌کنند

عضو شورای مرکزی اتحادیه‬ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همپای همه اتحادیه‌ها در تجمع مقابل سفارت فرانسه حضور پیدا می‌کند و مجوزهای لازم برای این تجمع نیز صادر شده است.
کد خبر: ۳۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹ - 18January 2015

دانشجویان فردا مقابل سفارت فرانسه تجمع ‌می‌کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، صادق نصراللهی عضو شورای مرکزی اتحادیه‬ انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل، با اشاره به تجمع دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه گفت: اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل همپای همه اتحادیهها در تجمع مقابل سفارت فرانسه حضور پیدا میکند.
وی افزود: این تجمع که فردا دوشنبه 29 دی در خیابان نوفل لوشاتو از ساعت 15 به همت اتحادیههای دانشجویی کشور؛ برگزار خواهد شد در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خواهد بود.
این فعال دانشجویی اضافه کرد: اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل از همه دانشجویان، نمایندگان مجلس، رهبران اقلیتهای مذهبی، هنرمندان و عاشقان حضرت محمد (ص) دعوت میکند تا در این تجمع حضور یابند.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از ده نماینده مجلس اعم از شیعه، سنی ، مسیحی، کلیمی و زردشتی برای حضور در تجمع اعلام آمادگی کردهاند.
‫نصراللهی در خاتمه افزود: مجوزهای این تجمع صادر شده و امیدواریم دانشجویان دانشگاههای تهران فردا در این تجمع حماسهای ماندنی بیافرینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار