مسئول روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری مطرح کرد

حضور ارامنه در ستاد پشتیبانی جنگ/ کتاب "مسیح در شب قدر" سند روشن پیوند نظام با اقلیت‌هاست

مسئول روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری گفت: سال گذشته مجموعه ستاد پشتیبانی جنگ خدمت مقام معظم رهبری رسیدند که تعدادی از آنها را جامعه ارامنه تشکیل می‌دادند و رهبری توجه ویژه‌ای به حضور ارامنه در صحنه‌های دفاع مقدس داشتند.
کد خبر: ۳۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 19January 2015

حضور ارامنه در ستاد پشتیبانی جنگ/ کتاب

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رونمایی از کتاب «مسیح در شب قدر» صبح امروز در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

سپهر خلجی مسئول روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم گفت: این کتاب سند روشن پیوند عاطفی نظام اسلامی با اقلیتهای حاضر در کشور بویژه ارامنه است و سند روشنی از فداکاری این بخش از جامعه در مسیر آرمانهای انقلاب است.

وی ادامه داد: روایت این کتاب در دل خود حقیقت جالبی است. روایتی از تقدیم 98 شهید و ایثارگر از جامعه ارامنه را دارد که مقام معظم رهبری حدود 20 نفر از خانواده این عزیزان را زیارت کردند و این نشانهای از خدمات و ایثارگری این قشر از جامعه است.

خلجی افزود: اخیراً صدا و سیما مستندی را در همین زمینه و مربوط به شهید واهیک باغداساریان پخش کرد. نکته مهم دراین فیلم این بود که در طول سالهای گذشته خانواده شهید در سه مناسبت رهبر معظم انقلاب را ملاقات کردهاند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته مجموعه ستاد پشتیبانی جنگ خدمت مقام معظم رهبری رسیدند که تعدادی از آنها را جامعه ارامنه تشکیل میداد و رهبری توجه ویژهای به حضور ارامنه در صحنههای دفاع مقدس داشتند و فرمودند که جامعه ارامنه علاوه بر حضور در خط مقدم جبهه کار پشتیبانی از جنگ را نیز برعهده داشتهاند.

در بخش بعدی مراسم مادر شهید زوریک مرادیان خاطره خود را از حضور مقام معظم رهبری روایت کرد.

برادر شهید واهیک یاسایان نیز با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در خانه خود عنوان کرد: تمام لحظه حضور ایشان از زمان ورود تا رفتن خاطره است و با وجودی که 20 سال از این دیدار گذشته  یادآوری خاطره آن روز لذت بخش است.

وی بیان کرد: فکر نمی کنم در هیچ جای دنیا این اتفاق بیافتد که رهبر کشور با همه گرفتاریهای خود به دیدار خانواده شهیدی از اقلیتها برود واقعا این حرکت قابل احترام است و در همین جا از ایشان تشکر میکنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار