قائم‌مقام بنیاد شهید خراسان رضوی خبر داد

صدور شناسنامه برای 140 شهید شاخص خراسان رضوی در روز بزرگداشت شهدا

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا، 140 شناسنامه شهدای شاخص استان با همکاری اداره ثبت‌احوال صادر می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ - 19January 2015

صدور شناسنامه برای 140 شهید شاخص خراسان رضوی در روز بزرگداشت شهدا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، قاسم ملکدار در ارتباط با ویژهبرنامههای روز شهدا در خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در تلاشیم تا ستاد بزرگداشت شهدا را تشکیل دهیم تا بتوانیم در 22 اسفندماه امسال برنامههای شایسته و در شان شهدای والامقام خود طراحی و اجرا کنیم.

ملکدار از افتتاح ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزه در خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد: جشنوارههای ورزشی و برنامههای کوهپیمایی و فراخوان طراحی پوستر به مناسبت روز شهدا از دیگر برنامههای این روز است.

وی افزود: فراخوان بهترین پیشنهادها به مناسبت روز شهدا برای کانونهای بنیاد شهید و برگزاری همایش ویژه کارکنان به مناسبت این روز از دیگر برنامههای ما خواهد بود.

قائممقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پس از انجام همکاریهای صورت گرفته با اداره ثبتاحوال خراسان رضوی در اقدامی نمادین برای 140 شهید شاخص استان شناسنامههایی صادر میشود که این اقدام در راستای تجلیل مقام والای شهدا صورت میگیرد.

ملکدار عنوان کرد: تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت اقدام مهم دیگری است که در نظر داریم در این روز انجام دهیم و در این زمینه از هرگونه اقدام نوآورانه استقبال میکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار