مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش‌ و پرورش:

ایجاد مراکز شاهد پژوهی طرحی ماندگار در حوزه ترویج فرهنگ ایثار است

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: استان خراسان رضوی یکی از استان‌هایی است که همه‌ساله طرح‌های جدیدی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
کد خبر: ۳۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ - 19January 2015

ایجاد مراکز شاهد پژوهی طرحی ماندگار در حوزه ترویج فرهنگ ایثار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدحسین کفراشی در آیین افتتاح مرکز جامع شهید پژوهی آموزش و پرورش در مشهد با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این طرح، استان خراسان رضوی را یکی از استانهایی دانست که همهساله طرحهای جدیدی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه طرحهایی که در این استان در حوزه ایثار و شهادت اجرا میشود قابلیت اجرا در کل کشور دارد، اظهار داشت: طرحهای شهید پژوهی، راوی معلم، و همچنین افتتاح طرح مرکز شاهد پژوهی که در راستای ارتباط علمی و گسترده دانش آموزان با زندگی شهدا و سیره رفتاری آنها ایجاد میشود حرکتی ماندگار در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهویژه در آموزشوپرورش است.

شایان ذکر است در ادامه از دانش آموزان فرزند شهید مشغول به تحصیل در مدارس شاهد ناحیه هفت مشهد با اهداء هدایا تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه افتتاح مرکز شهید پژوهی در مشهد مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزشوپرورش از غرفه آثار و مقالات پژوهشی دانش آموزان، آموزگاران و دبیران مدارس شاهد و ایثارگران بازدید به عمل آورد.

لازم به ذکر است غرفه آثار و مقالات پژوهشی دانش آموزان و دبیران از 23 دیماه لغایت 26 دیماه 1393 به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بینالمللی مشهد برگزار شد که در این نمایشگاه اداره شاهد و ایثارگران آموزشوپرورش خراسان رضوی با ارائه نزدیک به 2000 اثر از آثار برتر دانش آموزان طرحهای شاهد و ایثارگران، راهیافته به مرحله استانی و کشوری یازدهمین دوره مسابقه مطالعه و تحقیق ویژه طرحهای شاهد و ایثارگران رونمایی نمود.

 لازم به ذکر است کفراشی همچنین با حضور در دبیرستان دخترانه شاهد وصال ناحیه هفت مشهد در جریان کم و کیف مسائل آموزشی و پرورشی قرار گرفت.

وی در جمع دبیران و کارکنان این آموزشگاه توجه جدی به امور آموزشی و پرورشی را لبیک به وصیت امام خمینی(ره) دانست و بر برنامهریزی دقیق برای تحقق اهداف طرح شاهد که همانا خدماترسانی به جامعه شاهد و ایثارگران است، تاکید نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار