معاون فرهنگی بنیاد خراسان رضوی:

دومین المپیاد علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر خراسان رضوی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: دومین المپیاد علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر خراسان رضوی باهدف ارتقای سطح کیفی تحصیلات دانش‌آموزان اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴ - 19January 2015

دومین المپیاد علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، سید مجید حسینی در ارتباط با برگزاری مرحله استانی دومین المپیاد علمی شاهد و ایثارگر عنوان کرد: دومین المپیاد علمی دانشآموزان شاهد و ایثارگر 14 اسفندماه امسال همزمان در تمام استانهای کشور برگزار میشود و خراسان رضوی نیز در حال حاضر در حال برنامهریزی برای برگزاری این المپیاد علمی است.

حسینی با اشاره به اهمیت این المپیاد در ارتقای سطح علمی دانشآموزان تصریح کرد: این المپیاد علمی باهدف ایجاد یک رقابت سازنده علمی و با رویکرد ارتقای سطح علمی و آمادگی حضور دانشآموزان در آزمون سراسر برگزار میشود.

وی افزود: این المپیاد علمی مانند سال قبل ویژه دانشآموزان متوسطه دوم و سوم است که بالاترین معدلها را با توجه به معیار در نظر گرفتهشده دارند، حداقل معدلها برای متوسطه پایه دوم در رشتههای ریاضی، تجربی و انسانی به ترتیب، 16، 16.5 و 17 است و در پایه سوم، 15، 15.5 و 16 حداقل معدلها تعریفشده است.

حسینی خاطرنشان کرد: مهلت ثبتنام اولیه از 4 تا 20 اسفند است و علاقهمندان واجد شرایط میتوانند از طریق سایت www.azmoonshahed.ir در این آزمون شرکت کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: در جلسات ستاد شاهد استان پس از مشورت و ارزیابی شرایط قرار بر این شد تا این مسابقات بهطور منطقهای در 5 شهرستان مشهد، تربتجام، تربتحیدریه، قوچان و سبزوار برگزار شود.

حسینی با تأکید بر اهمیت توجه روسای بنیادهای سراسر استان بیان داشت: آنچه مورد تأکید قراردادیم این است که روسای بنیادها در شهرستانها نسبت به آمادهسازی دانشآموزان برای شرکت در این المپیاد علمی تمام تلاش خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است مرحله کشوری این المپیاد علمی دانشآموزی در نیمه مردادماه سال 94 برگزار میشود که در آن رتبههای برتر استانی شرکت میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها