نقوی حسینی در گفتگو با «دفاع پرس»:

اعتراض‎های برخی جریان‎ها بوی فتنه گری در کشور می دهد/این جریان‌ها در تلاشند شورای نگهبان را با تزلزل روبه‎رو کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به فرافکنی برخی از جریان های سیاسی درباره نظارت شورای نگهبان گفت: اعتراض‎ برخی از جریان ها بوی فتنه گری می‎دهد و این جریان‎ها با اقدامات خود می خواهند تقصیر رأی نیاوردن خود را در انتخابات آینده بر عهده دستگاه اجرایی و شورای نگهبان بیندازند.
کد خبر: ۳۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ - 20January 2015

اعتراض‎های برخی جریان‎ها بوی فتنه گری در کشور می دهد/این جریان‌ها در تلاشند شورای نگهبان را با تزلزل روبه‎رو کنند

سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در واکنش به اعتراضات برخی از جریان ها به نظارت استصوابی شورای نگهبان، گفت: در روزهای اخیر شاهد اظهار نظرها و موضع گیریهایی هستیم که حال و هوای قبل از انتخابات سال 88 را برای ما تداعی می کند.

وی افزود: مسائلی که امروز از سوی برخی جریانها مطرح می شود، پیام خوبی از این مطالب به مسئولان و دولتمردان و ملت ایران ارائه نمی شود و این پیام ها، پیام هایی مبنی بر کسب 290 کرسی مجلس، تطابق صلاحیتهای افراد با مسائل روز جامعه هستند و این گروهها برای رسیدن به اهداف خود حتی نظارتهای استصوابی شورای نگهبان را نیز زیر سوال می برند.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت اظهار داشت: اعتراضها و صحبتهای برخی از جریان ها، بوی فتنه و فتنه گری میدهد و نشان دهنده این است که این جریانات مسائلی را تدارک می بینند که به نفع نظام و انقلاب اسلامی نیست.

وی در ادامه به اهداف این جریانها در کشور اشاره کرد و افزود: این جریانها در تلاشند تا نهادهای نظارتی موثر در انتخابات از جمله شورای نگهبان را که سد نفوذ ناپذیر معاندین و فتنه گران و کسانی را که صلاحیت  نمایندگی در نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند، از هم اکنون با تزلزل روبهرو کرده و به گونه ای فضا را تدوین کنند تا در آینده، فتنه گران و وابستگان به بیگانه و معاندین این نظام و کسانی که نقش براندازی در نظام داشتهاند، بتوانند در این فضا از شورای نگهبان رأی اعتماد بگیرند.

نقوی حسینی با بیان این مطلب که برخی از جریانها در نظام جمهوری اسلامی با زمینه سازی چنین فضاهایی به دنبال بازی برد_ برد در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: این جریانها معتقدند اگر توانستند با جو سازی و فضا سازی شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهند، تا فتنه گران و معاندین نظام را تأیید شوند، برد با آنها بوده است و اگر هم تأیید نشوند با جو سازیهایی که در کشور انجام داده اند، توانسته اند افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در ادامه به اعتراض این جریانها به دستگاه اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: این جریان ها به دلیل زیاده خواهی هایی که دارند با فشار به دولت می خواهند به افکار عمومی نشان دهند که تنها بر شورای نگهبان اعتراض نمی کنند، بلکه اعتراضشان بر دستگاه اجرایی کشور نیز هست، لذا از این فشارها می خواهند پازل نیمه دیگر بازی خود را کامل کنند.

این نماینده مجلس در خانه ملت در خاتمه بیان کرد: برخی از جریانها با اقدامات خود می خواهند تقصیر رأی نیاوردن خود را در انتخابات آینده بر عهده دستگاه اجرایی و شورای نگهبان بیندازند تا بتوانند برای اقدامات فتنه انگیزی خود در جامعه توجیهی داشته باشند و بیان کنند که اگر ما رأی نیاورده ایم مقصر دولت، شورای نگهبان و وزارت کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار