احمد توکلی:

تمامیت ارضی ایران در گرو اسلام است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تمامیت ارضی ایران در گرو اسلام است کشوری که در آن همه ادیان اسلام و قرآن وجه مشترکشان است و آن را پاس می دارند.
کد خبر: ۳۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ - 19January 2015

تمامیت ارضی ایران در گرو اسلام است

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در تجمع مردمی دانشجویی در مقابل سفارت فرانسه گفت: غرب ادعا می کند مدافع حقوق بشر است در حالی که در حقوق بشر مصوب سازمان ملل آمده که داشتن عقاید آزاد است اما در فرانسه نسبت به عقاید مسلمانان احترامی گذاشته نشد و این همان نقض حقوق بشر ادعایی غربی ها است.

وی افزود: این که عده ای بریزند و در روزنامه ای آن کار زشت را انجام دهند این عمل ناپسند است اما نباید از این موضوع گذشت که  اقدام صورت گرفته کار خود دستگاههای اطلاعاتی غربی ها است.

توکلی با اظهار این که اقدام تروریستی حمله به روزنامه کاری ساختگی بود بیان داشت: این اقدامی که صورت گرفت نتیجه عمل اروپایی ها در حمایت از گروهک های تکفیری در سوریه و عراق است.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت تأکید کرد: در شرایطی که در فرانسه این جنایت غیر انسانی روی داد، وزارت خارجه کشورمان اقدامی مناسب انجام نداد تا محکوم کردن حمایت اروپایی ها  از تروریست ها و نیز اهانت به مسلمانان موضع کشور اسلامی ایران را بازگو کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد: پیامبر و قرآن وجه مشترک همه ادیان در ایران است لذا غربی ها اگر فهم داشته باشند متوجه خواهند شد که نمی توانند با اینگونه کارها خدشه ای به اسلام و اعتقادات مسلمانان بویژه در ایران وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار