ملازهی در تجمع دانشجویی و مردمی مقابل سفارت فرانسه:

توهین به پیامبر نتیجه حمایت غربی ها از تروریست ها است

نماینده دانشجویان بسیجی اهل سنت با بیان این که هرگونه عملیات تروریستی و توهین به مقدسات ادیان الهی را محکوم می کنیم یادآور شد: ما دانشجویان اعلام می کنیم توهینی که به پیامبر شده است نتیجه حمایت غربی ها از تروریست ها است زیرا تروریست هایی که دست به کشتار مردم می زنند پرورش یافته آمریکا و غربی ها هستند.
کد خبر: ۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹ - 19January 2015

توهین به پیامبر نتیجه حمایت غربی ها از تروریست ها است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سلیم ملازهی، به نمایندگی از دانشجویان بسیجی اهل سنت در تجمع مردمی دانشجویی مقابل سفارت فرانسه گفت: امروز روزی است که نتیجه تفرقه غربی ها را در میان جوامع اسلامی می بینید زیرا کشورهای غربی بخاطر منافع خود همچنان در پی ایجاد اختلاف بین مسلمانان و تجهیز گروهک های تکفیری در عراق و سوریه هستند ولی روسای برخی از کشورهای اسلامی هیچ عکس العملی نسبت به اهانت به پیامبر که در فرانسه صورت گرفته نشان نمی دهند.

وی افزود: اسلام دین دوستی و صلح است به همین خاطر کشورهای غربی برای از بین بردن صلح و دوستی میان مسلمانان،  فرق انحرافی را بوجود می آورند.

نماینده دانشجویان بسیجی اهل سنت با بیان این که هرگونه عملیات تروریستی و توهین به مقدسات ادیان الهی را محکوم می کنیم یاد آور شد: ما دانشجویان اعلام می کنیم توهینی که به پیامبر شده است نتیجه حمایت غربی ها از تروریست ها است زیرا تروریست هایی که دست به کشتار مردم می زنند پرورش یافته آمریکا و غربی ها است.
انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار