تشییع 8 شهید گمنام در کوه نورالشهداء عظیمیه کرج

سالگرد به خاک سپاری 8 شهید گمنام کوه نورالشهداء عظیمیه کرج برگزار گردید.
کد خبر: ۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲ - 28September 2013

تشییع 8 شهید گمنام در کوه نورالشهداء عظیمیه کرج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در سالگرد به خاک سپاری 8 شهید گلگون کفن گمنام در ارتفاعات نورالشهداء کرج، مردم شهید پرور و خانواده معظم شهیدان و جانبازان و همرزمان این شهیدان که یادگاران دوران دفاع مقدس می باشند گرد هم آمدند و یاد و خاطره ایثار و از خود گذشتگی این ستارگان ماندگار آسمان عزت و شرف ایران اسلامی را پاس داشتند.

در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار نادر ادیبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: استان البرز خاستگاه بسیاری از شهیدان و بزرگان دوران دفاع مقدس می باشد روحیه سلحشوری و مقاومت مردم استان البرز زمینه ساز خلق حماسه هائی ماندگار در دوران دفاع مقدس بود و رزمندگان این استان با شرکت در مهمترین و سرنوشت ساز ترین عملیات های آن دوران و تقدیم بهترین جوانان و فرماندهان خود دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نمودند.

ادیبی در ادامه افزود: دوازده سال است که میزبان این دو شهید گمنام در کوه نورالشهداء می باشیم و مزار این عزیزان قدمگاه مردم خوب کرج می باشد و هر روز شاهد حضور شهروندان کرجی بر مزار این شهیدانیم و انصافا مردم شهید پرور کرج میزبانان شایسته ای برای این شهیدان و سایر شهداء گمنامی که در 20 نقطه در استان حضور دارند می باشند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  در ادامه افزود: کار ساخت حرم شهدای گمنام کوه نورالشهداء با توجه به کوهستانی بودن منطقه بسیار مشکل میباشد که بحمدا... 80 درصد پروژه به اتمام رسیده است و امیدواریم در آینده ای نزدیکاین پروژه که در واقع نماد استان البرز میباشد به اتمام برسد .

وی در خاتمه افزود: امیدواریم با توجه و حمایت و پیگیری مسئولین کار ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان در جوار مزار این شهیدان نیز هر چه سریعتر آغاز گردد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار