مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

بیش از 50 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه‌فجر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر توسط این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ - 20January 2015

بیش از 50 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه‌فجر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بجنورد به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، بیش از 50 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر توسط ارشاد خراسان شمالی اجرا میگردد.

حسین ثابت قدموحید برگزاری هر شب یک جشن متمرکز در کانونهای فرهنگی هنری مساجد، اهدای بستههای فرهنگی، برگزاری مراسم 10 شب 10 جشن در کانونهای مساجد، تکریم و تجلیل از هنرمندان، اجرای طرح چهره به چهره در کانونهای مساجد و اکران فیلم از جمله برنامههای این اداره کل به مناسبت دهه فجر برشمرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین برپایی کارگاه آموزشی معرق و خاتمکاری مختص بانوان، برگزاری جنگهای هنری با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری کنسرت موسیقی ویژه جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی جشنهای پیروزی انقلاب در سطح کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، برپایی جشن انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان و خانواده آنان، جشنواره قصهگویی و برگزاری جشنواره قرآنی خانواده را از دیگر برنامههای پیشبینی شده به مناسبت فجر انقلاب اسلامی در استان دانست.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها