ماجرای «ورود ایرانی و سگ ممنوع» در شماره 165 ماهنامه قافله نور

شماره 165 ماهنامه قافله نور با موضوعاتی همچون ماجرای «ورود ایرانی و سگ ممنوع» و آغاز مبارزات شهید نواب صفوی در قم منتشر شد.
کد خبر: ۳۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ - 21January 2015

ماجرای «ورود ایرانی و سگ ممنوع» در شماره 165 ماهنامه قافله نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در شماره 165 ماهنامه قافله نور موضوعاتی از قبیل پیام مقام معظم رهبری به مناسبت پنجاهمین سالگرد شهادت شهید سید مجتبی نواب صفوی، زندگی و مبارزات شهدای فدائیان اسلام از جمله شهید نواب صفوی و زندگی نامه و خاطرات شهید سید مجتبی هاشمی فرمانده فدائیان اسلام دوران دفاع مقدس دیده میشود.

در این شماره همچنین شرح زندگی شهید شاهرخ ضرغام فرمانده پیشرو فدائیان اسلام با موضوع از کاباره تا جبهه درج شده و همچنین مطالبی را در مورد شهدای نوجوان استان قم در دوران دفاع مقدس مرور میکنیم.

«ورود ایرانی و سگ ممنوع» عنوان متنی است که در ورودی آپارتمانهای انگلیسی در آبادان نوشته شده و شهید نواب صفوی با دیدن آن، خشم تمام وجودش را فرا گرفته و از آن پس تصمیم با برگزاری جلسات شبانه و آموزش مسائل دینی، جرقهای برای آغاز مبارزات در وی بوجود میآید.

شماره 165 ماهنامه قافله نور به همت بسیجیان پایگاه انصارالحسین(ع) حوزه 12 شهید شیرازی ناحیه امام رضا(ع)، جوانان کانون فرهنگی و پایگاه بسیج مسجد انصارالحسین(ع) قم و با مشارکت ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، شهرداری قم و بنیاد شهید و امور ایثار گران استان منتشر شده و بین مشترکین و علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت در استان و سراسر کشور توزیع شد.

علاقمندان میتوانند جهت دریافت و ارتباط با نشریه به آدرس:

www.qafelenoor.com

مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها