پیام رهبر معظم انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:

دانش‌اندوزی را با اندیشه‌ورزی و این هر دو را با پرهیزگاری و پاکدامنی بیامیزید

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به چهل و نهمین نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تاکید کردند: دانش‌اندوزی را با اندیشه‌ورزی و این هر دو را با پرهیزگاری و پاکدامنی بیامیزید؛ در این‌صورت هیچ اندوخته‌ای برای کشور با ثروت وجود جوانانی چون شما برابری نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ - 23January 2015

دانش‌اندوزی را با اندیشه‌ورزی و این هر دو را با پرهیزگاری و پاکدامنی بیامیزید

به گزارش گروه سیاسی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری،  متن پیام حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی که در مسجد کبود ایروان، پایتخت ارمنستان، از سوی حجتالاسلام و المسلمین جواد اژهای -نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا- قرائت شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان! عزیزان!

حضور شما در مراکز دانشگاهی کشورها، فرصت نگاه ژرف و حکمتآمیز به رویدادها و پدیدههای جهان را به شما و فرصت بهرهمندی از دانشمندانی جهاننگر و جهانشناس را به ایران آینده میبخشد. اینها را باید قدر شناخت.

فریفتگی به همان اندازه زیانبخش است که بیخبری. امروزه بهطور ویژه به این بیندیشید که چرا سیاستهای غربی به اسلامهراسی دامن میزنند؟ و کدام عنصر پر قدرت در اسلام سیاسی به شیوهی ایران است که قدرتمداران آزمند و متعدّی و مستکبر را به همهگونه رویارویی با آن برمیانگیزد؟

دانشاندوزی را با اندیشهورزی و این هر دو را با پرهیزگاری و پاکدامنی بیامیزید؛ در اینصورت هیچ اندوختهای برای کشور با ثروت وجود جوانانی چون شما برابری نخواهد کرد.
خدا یار و مددکارتان باد.

سیّد علی خامنهای
۳/ بهمن/ ۱۳۹۳

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار