فرمانده سپاه شاهرود:

دفاع مقدس آیینه تمام‏‌نمای تحقق وعده‌های الهی در قرآن است

علی مطهری گفت: امام خمینی (ره) در سخنان خود در سال 67 ویژگی‌هایی را برای جنگ بیان کردند و جنگ ما جنگ فقر و غنا، حق و باطل و شکستن ابهت شرق و غرب و بسیاری دستاوردهای دیگر داشت
کد خبر: ۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶ - 29September 2013

دفاع مقدس آیینه تمام‏‌نمای تحقق وعده‌های الهی در قرآن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عباس مطهری در مصاحبه با خبرنگاران در استان سمنان با اشاره به وعدههایی که خدا در قرآن بر غلبه دین الهی بر کفار دارد، اظهار کرد: وعدههایی که خدا بر غلبه دین الهی بر کفر و ظلم و نصرت و یاری مؤمنان و غلبه مستضعفان بر مستکبران دارد، در هشت سال دفاع مقدس مشاهده شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: چه در کلیات و چه در جزء جزء دفاع مقدس، تحقق وعدههای الهی مشاهده شد و کسانی که آیات، روایات و احادیث اهل بیت (ع) و سیره عملی ایشان را باور نمیکردند، در دفاع هشت ساله به عینه آن را دیدند.

 وی خاطرنشان کرد: چگونه میتوان باور کرد که عدهای قلیل بر خیل کثیری از افراد مسلح غلبه کنند و با دست خالی و بدون تجهیزات بر لشکریان مجهز غالب شوند و اینها بعد از یک هزار و 400 سال در دفاع مقدس اتفاق افتاد و مشاهده شد که «ان تنصرالله ولا غالب لهم».

مطهری تصریح کرد: «و من نصرالله الی من عندالله عزیز الحکیم» یاری از خدای بزرگ عزیز حکیم است که هر که را خواهد، یاری خواهد کرد و در جنگ، دشمنان ما دیدند که دست خدا چگونه همراه ملت ایران بود.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) در سخنان خود در سال 67 ویژگیهایی را برای جنگ بیان کردند و جنگ ما جنگ فقر و غنا، حق و باطل و شکستن ابهت شرق و غرب و بسیاری دستاوردهای دیگر داشت و بسیاری باور پیروزی ما را بعد از هشت سال دفاع جانانه باور نمیکردند.

مطهری تأکید کرد: دفاع مقدس هشت ساله آیینه تمامنمای تحقق وعدههای الهی در قرآن کریم است و امروز باید این گنج بزرگ را به نسلهای دیگر منتقل و از آن حفاظت و حراست کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر فرهنگ رفته است، افزود: دشمن به دنبال تغییر فرهنگ جبهه و جهاد و ایثار و شهادت جامعه است؛ چرا که میداند اگر این فرهنگ باشد، نابودی استکبار محقق خواهد شد و این وعده الهی است که مسلماً محقق میشود و آنها نمیخواهند.
                                                                                                                               مطهری تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ جبهه و جهاد را در جامعه ترویج دهیم و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای ترویج این فرهنگ مقدس در جامعه و به خصوص نسل جوان است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار