از کتاب سنگرهای برفی رونمایی شد

کتاب خاطرات فرمانده گردان قمر بنی هاشم (ع) جناب آقای بنائیان، تحت عنوان سنگرهای برفی رونمایی شد.
کد خبر: ۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸ - 30September 2013

از کتاب سنگرهای برفی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس در سمنان، کتاب سنگرهای برفی حاوی خاطرات فرمانده بسیجی حاج رجب بنائیان است که به صورت پرسش و پاسخ و با قلم و نثری روان به چاپ رسیده است.


نبی ا... جوادی پور، معاون اسناد و تحقیقات اداره کل حفظ آثار در خصوص این کتاب گفت: بر اساس سرفصل ابلاغی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس به منظور انجام مصاحبه تاریخ شفاهی با فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، این اداره کار جمع آوری اسناد و خاطرات حاج رجب بنائیان را توسط نویسنده محترم آقای محمد مهدی عبدا... زاده در سال 89 انجام و در همان سال به اتمام رساند.


وی افزود: در سال 90، امور مربوط به نوشتار و تألیف و تدوین کتاب و مقدمات آن انجام گرفت که در اسفند ماه یک نسخه از فایل تایپی جهت بررسی به پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ارسال شد.


پس از کارشناسی های لازم کتاب سنگرهای برفی توسط پژوهشگاه در شمارگان 3000 نسخه چاپ و در تاریخ 06/07/92 در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در محل ستاد مرکزی راهیان نور کشور رونمایی شد.


علاقمندان به تهیه این کتاب می توانند در ساعات اداری به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان مراجعه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها