لاریجانی در همایش ستادهای دهه فجر:

در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، اوباما مسئول خواهد بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسائل دولت و کنگره و مشکلات داخلی آمریکا به ما مربوط نمی‌شود، گفت: در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، اوباما مسئول خواهد بود.
کد خبر: ۳۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ - 24January 2015

در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، اوباما مسئول خواهد بود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه) در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی که در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: مسائل دولت و کنگره و مشکلات داخلی آمریکا به ما مربوط نمیشود.

وی اضافه کرد: در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، اوباما مسئول برهم زدن آن خواهد بود.

رئیس مجلس در بخشی از سخنان خود با اشاره به ترور برخی نیروهای مقاومت در خاک سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: اینکه اسرائیل عدهای از افراد مقاومت را در خاک سوریه ترور کرد مسئله مهمی است که نشان میدهد تروریست و صهیونیست دو روی یک سکه هستند و ظلم مضاعف این است که این اقدامات را در قالب دین انجام میدهند، اگر ایران در اشغال عراق کنار مردم این کشور بود بخاطر مردم عراق بود چون مظلوم بودند در حالیکه همه کشورهای دیگر به نوعی با آمریکا وصل شدند و در نهایت آمریکا مجبور شد از عراق برود.

وی افزود: تروریسم یک ظلم مضاعف به عراق و سوریه بود، جریان سوریه خیلی موضوعات را مکشوف کرد، اگر ما از اول میگفتیم دست تروریستها با آمریکاییها و اسرائیلیها یکی است، همه میگفتند نه، آنها دنبال دموکراسی هستند اما خلاف میگفتند، چراکه تروریستها زیر زرورق پنهان شده بودند.

رئیس مجل در ادامه سخنانش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران جزء معدود کشورهایی بود که با مساله تروریسم مبارزه اصیلی کرد و بقیه کشورها تنها شعار میدادند مثلاً ائتلاف 40 کشور را مثلاً علیه داعش درست کردند اما وقتی نتوانستند کاری انجام دهند فضاحتبار است و خجالت هم نمیکشند.

رئیس مجلس در ادامه یادآور شد: تنها ایران بود که به عراق رفت تا این شر از سر مردم عراق رفع شود بنابراین پیام حمایت از مستضعفین و مظلومان پیام ماندگار و زنده کننده برای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها