انتشار شماره جدید خردنامه با موضوع سبک زندگی

شماره 134 خردنامه تلاش کرده بعد از گذشت دو سال و نیم از طرح بحث سبک زندگی از سوی مقام معظم رهبری، دیدگاه‌های مختلف در این خصوص را در یک مجموعه واحد کنار هم قرار دهد.
کد خبر: ۳۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ - 24January 2015

انتشار شماره جدید خردنامه با موضوع سبک زندگی

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس خردنامه همشهری در این شمارهِ ویژهِ خود و در 336 صفحه، موضوع سبک زندگی را در قالب 9 پرونده و در ذیل سرفصل هایی چون خاستگاه سبک زندگی؛ زیر ساخت های تمدنی آن؛ رابطه فرهنگ، زن و خانواده، اقتصاد، رسانه و شیوه های هنری با سبک زندگی؛ کارکردها و نمودهای عینی سبک زندگی؛ مبانی و مبادی سبک زندگی اسلامی و جریان شناسی تاریخی سبک زندگی ایرانی اسلامی به این موضوع پرداخته است.

شماره 134 خردنامه تلاش کرده بعد از گذشت دو سال و نیم از طرح بحث سبک زندگی از سوی مقام معظم رهبری دیدگاه های مختلف در این خصوص را در یک مجموعه واحد کنار هم قرار دهد.

در این شماره از خردنامه، اسامی نام آشنای زیادی به چشم می خورد؛ حجت الاسلام خسروپناه، حجت الاسلام میرباقری، غلامرضا خواجه سروی، مهدی گلشنی، ابراهیم فیاض، محمدامین قانعی راد، حسن بلخاری، حسن بنیانیان، بیژن عبدالکریمی، قاسم پورحسن، محمدباقرخرمشاد، طاهره همیز، قاسم تبریزی، سید مصطفی تقوی، ابراهیم رزاقی، لیلا سادات زعفرانچی، فؤاد ایزدی، مسعود آذربایجانی، فریبا علاسوند، حسن عباسی و ... از جمله اساتیدی هستند که خردنامه به سراغ آن ها رفته است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار