حجت‌الاسلام تویسرکانی:

انتشار هرچه بیشتر پیام رهبری در بین جوانان اروپایی و آمریکای شمالی چهره منحوس مستکبران را روشن‌تر خواهد کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتشار هرچه بیشتر پیام مقام معظم رهبری در بین جوانان اروپایی و آمریکای شمالی،‌ چهره منحوس مستکبران جهان را روشن‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ - 25January 2015

انتشار هرچه بیشتر پیام رهبری در بین جوانان اروپایی و آمریکای شمالی چهره منحوس مستکبران را روشن‌تر خواهد کرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از بسیج، حجتالاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خصوص پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار داشت: اقدامی که امام خامنهای انجام دادند در راستای رسالت و تلاش انبیا و اولیا الهی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با نگاه به تاریخ می بینیم که همه انبیا الهی مردم را به بینش صحیح و داشتن بصیرت دعوت می کنند، مقام معظم رهبری نیز در همین راستا این حرکت را انجام دادند.

وی با بیان اینکه عصر ظهور، عصر تفکر است، افزود: امروز غرب در تلاش است تا با تبلیغات گسترده خود چهره ای زشت از اسلام و مسلمانان به مردم جهان نشان دهند و در همین راستا اقدام به ایجاد گروه های تروریستی همچون داعش کرده است.

تویسرکانی تصریح کرد: در این برهه زمانی که دشمنان اسلام سخت مشغول هجوم به مقدسات دین اسلام هستند، پیام امام خامنه ای موجی از بیداری را در دل های جوانان ملل مختلف زنده کرد؛ رهبر انقلاب در این پیام جوانان را مورد خطاب قرار دادند چون آن ها دغدغه انتخاب راه مناسب را دارند و از این طریق می توان با هجمه های نرم دشمنان اسلام به مقابله پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: انتشار هرچه بیشتر این پیام در بین جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، چهره منحوس مستکبران جهان را روشن تر خواهد کرد و ما دعا می کنیم تا همه جوانان روز به روز به قله های بصیرت دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار