کوشکی با اشاره به نامه رهبری به «دفاع پرس» گفت:

مسئولین پیام رهبری را به مخاطبان برسانند/نامه رهبری فعالیت رسانه های غربی علیه اسلام را خنثی کرد

محمد صادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی، گفت: مسئولین نظام از هر وسیله‌ای که در اختیار دارند باید استفاده کنند تا نامه مقام معظم رهبری را به مخاطبان برسانند. پیام رهبری تلاشی در جهت خنثی سازی فعالیت تعداد قابل توجهی از رسانه های غربی علیه اسلام و مسلمین بوده است.
کد خبر: ۳۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱ - 25January 2015

مسئولین پیام رهبری را به مخاطبان برسانند/نامه رهبری فعالیت رسانه های غربی علیه اسلام را خنثی کرد

محمد صادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی، در گفتوگو با خبرنگار سیاست خارجی  دفاع پرس، در مورد وظیفه مردم و مسئولین در قبال نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: مسئولین نظام از هر وسیلهای که در اختیار دارند باید استفاده کنند تا نامه مقام معظم رهبری را به مخاطبان برسانند، حال از امکانات دولتی، غیررسمی و یا سایر دستگاهها باشد، تفاوتی نمیکند، تا بتوانند به بهترین نحو این رسالت را انجام دهند.

وی ادامه داد: طبیعتا همه دستگاهها وظیفه دارند برای رساندن این پیام به خارج از کشور، بهترین کمک را انجام دهند چرا که اینجا بحث پیام شخص رهبری مطرح نیست، بلکه دفاع از دین موضوعیت دارد که بخشی از آن را رهبر معظم انقلاب انجام دادهاند و بخش دیگر آن به عهده تمام کسانی است که میتوانند این پیام را به گوش مخاطبان برسانند، از جمله مسئولین دولتی.

این کارشناس سیاسی به وظیفه بازتاب فرمایش مقام ولایت در فضای مجازی اشاره کرد واظهار داشت: از آنجایی که وجود فضای مجازی این امکان را ایجاد کرده که حتی اشخاص عادی هم بتوانند در آن ورود پیدا کنند، لذا تمام کسانی که دلشان برای اسلام میتپد و دفاع از اسلام را وظیفه خودشان میدانند و در برابر تمام هجمههایی که در طول این دو هفته اخیر به بهانه اتفاقات پاریس افتاده و همه آنهایی که خود را مکلف میدانند از اسلام دفاع کنند، حتی شده این پیام را به گوش یک نفر مخاطب غربی در فضای مجازی  هم برسانند، باید رسالت خود را انجام دهند.

کوشکی بازتاب دیر هنگام نامه مقام معظم رهبری در رسانههای غربی را به جهت اسلام هراسی آنها دانست و اظهار داشت: فضای رسانههای غربی عموما جهتی مخالف جهت با نامه رهبر معظم انقلاب دارند و به خاطر عملکرد این رسانهها است که اسلام هراسی مطرح شده است.

وی تصریح کرد: پیام رهبری تلاشی در جهت خنثی سازی فعالیت تعداد قابل توجهی از رسانه های غربی علیه اسلام و مسلمین بوده است و طبیعی است رسانههایی که دائما سرگرم تبلیغ علیه اسلام هستند، حاضر نیستد نامهای را منتشر کنند که هدفش ترویج و تبلیغ اسلام می باشد و اگر رسانههای غربی خیلی فوری این نامه را منتشر میکردند، باید به همه چیز شک میکردیم.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: عملکرد دولتمردان غربی نسبت به این نامه با توجه به سیاستهایی که دارند به این صورت است که یا از کنار آن گذشتند و آن را نادیده گرفتهاند و یا آن را به طور محدود و کنترل شده منعکس کرده اند، اما آنچه که قابل ذکر است این است که این نامه برای این نوشته نشده که رسانههای غربی آن را منتشر کنند، بلکه باید در فضای مجازی به دست مخاطبانش برسد و اینکه رسانههای غربی آن را پوشش دادند یا ندادند، اهمیتی ندارد چرا که اگر در فضای مجازی حتی اگر به دست یک مخاطب هم برسد به درستی رسالت خود را انجام داده است.

انتهای پیام/ف.ه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار