مصری در گفتگو با «دفاع پرس» تشریح کرد:

دلیل تاخیر انتشار نامه رهبری در رسانه های خارجی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رسانه های خارجی به دلیل مقابله با انتشار گسترده نامه رهبری در رسانه‌های مجازی، خنثی سازی و جلوگیری از اثرگذاری آن در این شبکه ها، این پیام را با تأخیر بسیار منتشر کردند.
کد خبر: ۳۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱ - 26January 2015

دلیل تاخیر انتشار نامه رهبری در رسانه های خارجی

عبدالرضا مصری، عضوکمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  دفاع پرس، با بیان این مطلب که رسانههای خارجی در وهله اول نمیخواستند که نامه مقام معظم رهبری را از شبکه های رسانهای رسمی خود منتشر کنند، گفت: رسانه های خارجی به دلیل مقابله با انتشار گسترده نامه رهبری در رسانههای مجازی و خنثی سازی، جلوگیری از اثرگذاری آن در این شبکه ها، این پیام را با تأخیر بسیار منتشر کردند.

وی در ادامه افزود: اگر شبکه های رسمی اروپایی و آمریکایی پیام مقام معظم رهبری را منتشر نمیکردند بسیار بهتر بود، زیرا که شبکه های اجتماعی بهتر از شبکه های رسانهای رسمی، پیام امام خامنهای را منتشر کردند.

 نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت با بیان این مطلب که رسانه ها و جوانان مسلمان مخاطب اصلی پیام معظم رهبری هستند و با رهبرانی که خود را در مقابل هجمه غربی ها علیه مسلمانان به خواب زده اند، نمیشود کاری کرد، اظهار داشت: رسانه های مجازی کشورهای مسلمان میتوانند با فعالیت های گسترده، صدای زنگ پیام مقام معظم رهبری را به گوش دولتمردان خود برسانند و بیان کنند که پیام امام خامنهای را دریافت کردهاند.

وی درخاتمه بیان کرد: این انتظار وجود دارد که از میزان رد و بدل شدن پیام امام خامنهای میان جوانان در شبکههای اجتماعی، دولتمردان کشورهای اسلامی که خود را به خواب زدهاند بیدار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار