مدیر بهزیستی شیراز:

بی‌تفاوتی‌های اجتماعی راس هرم آسیب‌های اجتماعی است

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز گفت: در جامعه امروز یکی از مهمترین آسیب‌ها و تهدیدات، بی‌تفاوتی‌های اجتماعی است که در راس هرم آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.
کد خبر: ۳۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ - 27January 2015

بی‌تفاوتی‌های اجتماعی راس هرم آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، حمید آزرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علیرغم اینکه همه اذعان دارند که در رأس هرم آسیبهای اجتماعی، اعتیاد قرار دارد، من آسیب بدتر از اعتیاد را در رأس هرم آسیبهای اجتماعی قرار میدهم.

وی بیان داشت: بهزیستی به ترمینالی برای پاسخگویی و جمع آوری آسیبهای جامعه که نتیجه نارسایی و عملکرد غلط خیلی از دستگاههای متولی در زمینه سلامت اجتماعی خانواده و سلامت جسمانی کار، اشتغال، تولید و غیره بدل شده است.

مدیر بهزیستی شیراز با اشاره به این که در کنار این سیل عظیم درخواست کننده خدمت، امکانات سازمان بهزیستی چه از بعد نیروی انسانی و چه از بعد امکانات مادی و بودجه و اعتبار، پاسخگوی این همه حجم و مشکلات جامعه نیست و طی سالها رشد متناسبی نیز نداشته است، افزود: هر از چندگاهی مسئولی در صحبتهای خود اشارهای به آسیبهای اجتماعی میکند یا دستگاهی به مناسبتی برنامهای را اجرایی میکند اما این اقدامات بیشتر جرقهای و نمادین محسوب میشود.

آزرمی با تصریح بر این که اینکه جامعه در برابر اخبار حوادث مانند گذشته واکنش نشان نمیدهد، در مورد قتلها، سرقتها و ... این یک نوع از بیتفاوتی اجتماعی است، اذعان داشت: از دیگر بیتفاوتیهای اجتماعی این است که کسی دیگر گفتن از اعتیاد و طلاق و ناهنجاریهای اجتماعی را ننگ نمیداند و از مطرح کردن آن آزرده نمیشود.

انتهای پیام/پ

نظر شما
پربیننده ها