معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

نیروهای مسلح ایران، سالم‌ترین نیروهای ارتش دنیا هستند

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: امروز نیروهای مسلح سالم‌ترین نیروهای ارتش دنیا هستند.
کد خبر: ۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷ - 26January 2015

نیروهای مسلح ایران، سالم‌ترین نیروهای ارتش دنیا هستند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، حجت الاسلام محمد مصدق بیست و یکمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح در شیراز اظهار داشت: در هر استانی شورای پیشگیری تشکیل شده که فرماندهان نیروهای مسلح شخصا در آن حضور دارند.

وی تصریح کرد: فقط با بررسی پرونده ها در دستگاه قضایی مشکلی حل نمی شود بلکه باید زمینه ارتکاب جرم از بین برود.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، صبوری، مهربانی،  انصاف و بردباری را در دستیابی به اهداف موثر در پیشگیری از وقوع جرم لازم دانست.

در ادامه سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با تاکید بر این که باید شیوه های موفق و غیرموفق تجربیات را در دستور کار قرار دهیم تصریح کرد: غنی ساز برنامه های فرهنگی و معنوی در راستای تعالی بخشی نیروهای مسلح و الگو سازی رفتار فرماندهان به عنوان یک الگوی عملی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تکریم معنوی پاسداران و سربازان یکی از موضوعات اصلی است که در سپاه به آن توجه ویژه می شود.

همچنین هاشمی امامزاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس هم بیان کرد: معنویات در پیشگیری از وقوع جرم فراموش شده در حالی که عالی ترین ابزار پیشگیری تکیه بر تعالیم اخلاقی است. جرم و پیشگیری از وقوع آن از یک معضل اجتماعی عبور و به عنوان یک معضل سیاسی مطرح شده که این امر در بین نیروهای مسلح به صفر رسیده است.

در این مراسم همچنین علی القاصی مهر، رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر دوام هر جامعه در گرو امنیت اجتماعی و انضباط است تصریح کرد: جایی که امنیت بیشتر حاکم است اشتغال، آبادنی و رفاه در حوزه های مختلف فراهم می شود و هر جا از بین می رود تمام مسائل تحت شعاع ان قرار می گیرد.

انتهای پیام./

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار