استاندار کرمانشاه:

دفاع پیروزمندانه در جنگ تحمیلی در سایه ولایت فقیه میسر شد

حجت الله دمیاد گفت: پیروزی شکوهمندی که در دوران دفاع مقدس نصیب کشورشد از شجاعت و دلاوری های رزمندگان در سایه ولایت فقیه بود که اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد.
کد خبر: ۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸ - 29September 2013

دفاع پیروزمندانه در جنگ تحمیلی در سایه ولایت فقیه میسر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس کرمانشاه، حجت الله دمیاد عصر امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدیان را گرامی داشت و گفت: رزمندگان سلحشور اسلام و شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس سندهای افتخار این مرز و بوم هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا را نمی توان با هیچ چیزی قیاس کرد، افزود: دنیا در مقابل شکوه ایثار و رشادت آن ها سرتعظیم فرود آورده و این عزیزان به الگوهایی شایسته برای کل آزادی خواهان جهان تبدیل شده اند.

دمیاد با بیان اینکه امروز اگر توفیقاتی در عرصه های گوناگون برای کشور حاصل شده حاصل تلاش ها و زحمات رزمندگان است، لقب بزرگ مردان تاریخ این سرزمین را شایسته و لایق آنان دانست.

استاندار کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: بدون شک اگر رشادت ها و ایثارگریهای رزمندگان و شهدا نبود امروز این قدرت و ابهت را در جهان نداشتیم بنابراین همه مسئولین وظیفه دارند اهتمام لازم را در خصوص حل مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را داشته باشند.

دمیاد همچنین با بیان اینکه مسوولان وظیفه دارند که ضمن حفظ و صیانت از دستاوردهای دفاع مقدس، نسل نوجوان و جوان جامعه را با شهامت و شجاعت مثال زدنی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا کنند، خاطرنشان کرد: رشد، بالندگی، شکوفایی و پیشرفت امروز جامعه ایران مرهون ایثارگری جوانانی است که با تمام قوا و جدیت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت کردند.

در ادامه این نشست، مدیرکل سازمان تامین اجتمایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه نیز گفت: هم اکنون 300 هزار نفر از افراد شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به همراه خانواده های آنان تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

حسین فشی با بیان اینکه جانبازان یک تا 70 درصد از خدمات رایگان این سازمان استفاده می کنند از پرداخت تمامی هزینه های بیماری های صعب العلاج کلیه جانبازان خبر داد.

وی یادآور شد: در حال حاضر 128 مرکز درمانی و پزشکی خدمات رایگان به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتمایی نیروهای مسلح ارائه می دهد، گفت: از دو سال پیش نیز کلیه سربازان به همراه خانواده های آنان تحت پوشش دفترچه خدمات درمانی قرار گرفته اند.

فشی در پایان از وجود 11 دفتر نمایندگی سازمان تامین اجتمایی نیروهای مسلح در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه پنج دفتر آن در شهر کرمانشاه قرار دارد، گفت: آمادگی این را نیز داریم تا تعداد دفاتر شهر کرمانشاه به 10 دفتر ارتقا یابد.

در پایان این مراسم از 110 نفر از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها