همسر شهید علی معافی:

همسرم اساس کارهایش را منطبق با اسلام و پیروی از امام (ره) قرار داده بود

خدیجه حسنی گفت: شهید معافی در طول خدمت خود در ارگانهای نظامی اساس کارش را منطبق با اسلام و برنامه های دین و پیروی از امام (ره) قرار داده بود.
کد خبر: ۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳ - 29September 2013

همسرم اساس کارهایش را منطبق با اسلام و پیروی از امام (ره) قرار داده بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با گرامیداشت  سی و سومین سال هفته دفاع مقدس ، سیزدهمین برنامه خاطره گویی انجمن زنان رزمنده و ایثارگر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان تحت عنوان( آیه های ایثار)  با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان استان ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه درحسینیه حضرت ابوالفضل (ع ) سپاه قدس برگزار شد . 

در این مراسم که با حضور پر شور زنان رزمنده ، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان استان حضور داشتند پس از تلاوت آیات هستی بخش قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ، همسر محترم شهید علی معافی از شهدای هوانیروز با برشمردن  سبک زندگی مشترک خود از سال های 53 تا 66  خاطراتی زیبا و به یادماندنی  را بیان نمودند.

وی همراهی و  تحمل روزهای سخت و طاقت فرسای  تبعید شهیدش را توسط رژیم منحوس پهلوی به مناطق محروم و کپر نشین ایران حضور آگاهانه و دفاع از کیان مقدس اسلام دانست و افزود : شهید معافی در طول خدمت  خود در ارگانهای نظامی  اساس  کارش را منطبق با اسلام و برنامه های دین و پیروی از امام (ره) قرار داده بود و در این راه با وجود جانبازی از ناحیه چشم و عدم موافقت فرماندهان ارتش در جبهه های نبرد حق علیه باطل از طریق سپاه وارد مناطق جنگی شد .خدیجه حسنی در ادامه  خاطرات خود گفت :« پس از ده سال زندگی مشترک با عنایت امام رضا علیه السلام صاحب دو فرزند به نام های فاطمه و حسین شدند که هم اکنون در راه اعتلای فرهنگ حسینی و سفارش پدر شهید خود پاسدار آرمانهای انقلاب هستند .

در ادامه برنامه پس از پخش کلیپ که  با موضوعیت زن و دفاع مقدس بود  ، سرکار خانم سکینه  خادم الفقرا یکی از زنان رزمنده هشت سال دفاع مقدس گیلان به ذکر خاطره گویی پرداخت . وی که یکی از زنان امدادگر سپاه رودسر بود در سال های 64 ، 65 با همکاری حاجیه خانم بتول جنیدی (مادر 4 شهید هشت سال دفاع مقدس ) در هویزه به عنوان یک امدادگر بسیجی به رزمندگان خدمت رسانی نمود .

در پایان مراسم به رسم یاد بود به چند نفر از خواهران به قید قرعه هدایایی از تولیدات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان اهدا گردید.

لازم به یاد آوری است انجمن خاطره گویی  زنان رزمنده و ایثارگر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سال 90  و در هفته دفاع  مقدس با هدف شناسایی  زنان رزمنده و ثبت و ضبط خاطرات آنان تشکیل و هر دو ماه یکبار در بخش زنان این اداره برگزار می گردد .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار