حسینی با اشاره به تاخیر رسانه های غربی در انتشار نامه رهبری به «دفاع پرس» گفت:

پیام مقام معظم رهبری، دروغگو بودن دولتمردان اروپایی و آمریکایی را آشکار کرد

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: انتشار پیام مقام معظم رهبری نشان داد این کشورهای به ظاهر صادق، دروغگویی بیش نیستند و این صحت حرف خود را می توانیم در انتشار پیام رهبر انقلاب بعد از بیست ساعت اثبات کنیم.
کد خبر: ۳۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲ - 31January 2015

پیام مقام معظم رهبری، دروغگو بودن دولتمردان اروپایی و آمریکایی را آشکار کرد

سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  دفاع پرس، در پاسخ به این سوال که چرا رسانه های غربی نامه رهبری را با تاخیر بسیار منتشر کردند، گفت: شبکه های ماهواره ای و مجازی در غرب در قبضه استکبار هستند و لذا نمی خواهند و نمی خواستند پیام مقام معظم رهبری به گوش جوانان کشورشان برسد، زیرا که می دانند اگر جوانان این پیام را بشنوند برای تحلیل آن پژوهش خواهند کرد و به دین اسلام گرایش پیدا می کنند و اسلام در همه جهان گسترش پیدا می کند.

وی با بیان این مطلب که غرب همواره بیان می کند پیام رسانی و اطلاع رسانی در غرب آزاد است، اما در عمل خلاف صحبت های خود رفتار می کند، اظهار داشت: انتشار پیام مقام معظم رهبری نشان داد این کشورهای به ظاهر صادق، دروغگویی بیش نیستند و این صحت حرف خود را می توانیم در انتشار پیام رهبر انقلاب بعد از بیست ساعت اثبات کنیم، در حالی که در تمامی رسانه های مجازی نامه رهبری منتشر شده بود و جوانان این سخنان را به یکدیگر پیامک کرده بودند.

نماینده قزوین بیان داشت: پیام امام خامنه ای اثر خود را در میان جوانان خواهد گذاشت و با این پیام جوانان متوجه خواهند شد، داعشی را که به چشم می بینند و شیعه لندنی که در میان مسلمانان بوجود آمده است، اسلام واقعی نیست؛ بلکه فقط اسلام ناب محمدی(ص) است که اسلام واقعی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه بیان داشت: اگر شبکه های مجازی و رسانههای رسمی اعتقادی به نظام اسلامی، دین و هویت ایرانی داشته باشند بر آنها واجب است که پیام امام خامنه ای را تحلیل و درمیان جوانان مسلمانان انتشار دهند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار